Czasowy sklep, czyli tzw. pop up shop stanął na dolnym poziomie galerii. - Jesteśmy podekscytowani bo to nasz pierwszy tego typu eksperyment - mówił na otwarciu Marcin Paprocki.
W sklepie dostępne są wybrane modele wiosenno-letniej kolekcji. Według projektantów w butiku coś dla siebie znajdą zarówno dziewczyny jak i panie dojrzałe. - Polecamy na przykład szyfonowe spódnice. Jeśli raz się je założy, nie da się ich zdjąć - zapewniał Paprocki.
Unikatowe rzeczy nie są jednak tanie. Za marszczoną spódnicę zapłacimy 450 zł, za wąską, wyszywaną cekinami - 700 zł, tunika to koszt 200 zł, skórzana kurtka - 1600 zł.
Paprocki i Brzozowski są absolwentami Wydziału Tkaniny i Ubioru łódzkiej ASP.
CZYTAJ: Paprocki&Brzozowski w Galerii Łódzkiej
ZOBACZ: Fashion Week - kolekcja paprocki&brzozowski [ZDJĘCIA]
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?