85 procent tej kwoty, czyli ponad 10 mln zł, to unijne dofinansowanie. Jak wyjaśnia Adam Pustelnik, dyrektor biura, dzięki pieniądzom miasto będzie promowało się na największych międzynarodowych targach oraz wydarzeniach branżowych. Oferta inwestycyjna Łodzi prezentowana była ostatnio w Cannes na targach nieruchomości, pojawi się jednak również m.in. w Berlinie, Monachium i Manchesterze. Wojciech Rosicki, wiceprezydent miasta, twierdzi, że wydane pieniądze na promocję poskutkują nowymi miejscami pracy. Zdaniem wiceprezydenta, obecnie można mówić o dużym zainteresowaniu inwestorów Łodzią, co widać było na przykład na targach w Cannes.
ZOBACZ |Wydarzenia minionego tygodnia w Łódzkiem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?