281 minut do okienka w wydziale komunikacji!

    281 minut do okienka w wydziale komunikacji!

    Marcin Bereszczyński

    Dziennik Łódzki

    Dziennik Łódzki

    Do okienka w zgierskim wydziale komunikacji trzeba czekać 281 minut i 40 sekund.

    Do okienka w zgierskim wydziale komunikacji trzeba czekać 281 minut i 40 sekund. ©Michał Meksa

    Do okienka w zgierskim wydziale komunikacji trzeba czekać 281 minut i 40 sekund. Taki czas został wydrukowany na bileciku, informującym, do którego okienka powinien podejść interesant. Inni petenci również mieli wydrukowany wielogodzinny czas oczekiwania.
    Do okienka w zgierskim wydziale komunikacji trzeba czekać 281 minut i 40 sekund.

    Do okienka w zgierskim wydziale komunikacji trzeba czekać 281 minut i 40 sekund. ©Michał Meksa

    - Mam przyjść następnego dnia czy czekać? - zastanawiała się nasza Czytelniczka, przypuszczając, że wydruk był błędem systemu. Kłopot w tym, że taki błąd może zdezorganizować dzień osobom, które potraktują poważnie czas oczekiwania, wydrukowany na bilecie.

    Automatyczny system kolejkowy został wprowadzony w kwietniu ubiegłego roku - miał informować, jak długo trzeba czekać. Gdy nadchodzi nasza kolej, nad stanowiskiem urzędnika zostanie wyświetlony nasz numer z biletu. System kosztował 40 tysięcy złotych. Dzięki niemu można obsłużyć 20 procent więcej interesantów niż dawniej. Niestety, w ostatnim czasie system szwankuje.

    - Tak długie czasy oczekiwania są spowodowane trzema czynnikami - mówi Małgorzata Tomczuk ze Starostwa Powiatowego w Zgierzu. - Najpierw doszło do awarii linii energetycznej. Wielu klientów nie obsłużono, co wydłużyło kolejkę w kolejnych dniach. W ostatnim tygodniu wystąpiły niedobory kadrowe. Na 29 zatrudnionych, sześć osób było na zwolnieniu lekarskim, cztery na urlopie wychowawczym, kolejne cztery na wypoczynkowym. Wiele osób drukuje numerki, a potem nie zgłasza do okienka. Takich "nieobecnych" klientów jest od 20 do 40 proc. zarejestrowanych.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Winny klient

    nic nowego (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 19 / 8

    Jak zwykle winny klient! Gratuluję! Przecież system za 40 000 zł powinien być na tyle elastyczny, żeby nie przydzielał klientów do pracowników nieobecnych. Ktoś dał siedzenia? Starosta z po kupił...rozwiń całość

    Jak zwykle winny klient! Gratuluję! Przecież system za 40 000 zł powinien być na tyle elastyczny, żeby nie przydzielał klientów do pracowników nieobecnych. Ktoś dał siedzenia? Starosta z po kupił system od kolegi czy od współ koalicjanta z sld? Ludzie co za durne tłumaczenia? A gdzie słowa przepraszam i bicie się w piersi? Urzędnicy znowu strugają głupola! zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Winny klient

    nic nowego (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 15 / 10

    Jak zwykle winny klient! Gratuluję! Przecież system za 40 000 zł powinien być na tyle elastyczny, żeby nie przydzielał klientów do pracowników nieobecnych. Ktoś dał siedzenia? Starosta z po kupił...rozwiń całość

    Jak zwykle winny klient! Gratuluję! Przecież system za 40 000 zł powinien być na tyle elastyczny, żeby nie przydzielał klientów do pracowników nieobecnych. Ktoś dał siedzenia? Starosta z po kupił system od kolegi czy od współ koalicjanta z sld? Ludzie co za durne tłumaczenia? A gdzie słowa przepraszam i bicie się w piersi? Urzędnicy znowu strugają głupola! zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo