Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

45 tysięcy nagrody za logo dla Łodzi

Monika Pawlak
Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki.
Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki. Dziennik Łódzki/archiwum
Urząd Miasta Łodzi ogłosił wczoraj konkurs na logo i hasło promocyjne dla Łodzi. Nagrodą jest premia w wysokości 45 tys. zł dla autora najlepszego logo i 5 tys. za najlepsze hasło promocyjne. Albo 50 tys. jeśli jedna firma czy jeden autor - zdaniem komisji konkursowej - przygotuje na konkurs najlepsze logo i hasło.

Zwycięzca konkursu dostanie także zaproszenie do negocjacji w sprawie wykonania logo i wykorzystywania go później przez miasto w materiałach promocyjnych. To oznacza, że nie będzie musiał ubiegać się o prawo wykonania tego zadania w przetargu.

Czytaj też: Hanna Zdanowska o nowym logo Łodzi

- Konkurs ma formułę otwartą, mogą w nim startować firmy i osoby fizyczne, ale warunkiem jest doświadczenie w realizacji podobnych projektów - mówiła Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.

W warunkach konkursowych zapisano, że chętny musi mieć na koncie co najmniej jedno logo wykonane dla samorządu albo firmy. Komisja złożona z radnych, wiceprezydent Agnieszki Nowak i fachowców z wyższych uczelni z całej Polski, zastrzegła sobie prawo do modyfikacji zgłoszonych projektów, a także nie wybranie do realizacji i wykorzystania w promocji marki Łódź zwycięskich prac.

Czytaj też: Odświeżymy stare logo Łodzi?

Prace konkursowe magistrat przyjmuje do 23 września, a laureata poznamy 6 grudnia. Zatem jeszcze w 2012 roku Łódź będzie mieć logo i hasło promocyjne.

Czytaj też:Bartłomiej Wojdak o strategii marki Łódź

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki