Zwycięzca konkursu dostanie także zaproszenie do negocjacji w sprawie wykonania logo i wykorzystywania go później przez miasto w materiałach promocyjnych. To oznacza, że nie będzie musiał ubiegać się o prawo wykonania tego zadania w przetargu.
Czytaj też: Hanna Zdanowska o nowym logo Łodzi
- Konkurs ma formułę otwartą, mogą w nim startować firmy i osoby fizyczne, ale warunkiem jest doświadczenie w realizacji podobnych projektów - mówiła Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.
W warunkach konkursowych zapisano, że chętny musi mieć na koncie co najmniej jedno logo wykonane dla samorządu albo firmy. Komisja złożona z radnych, wiceprezydent Agnieszki Nowak i fachowców z wyższych uczelni z całej Polski, zastrzegła sobie prawo do modyfikacji zgłoszonych projektów, a także nie wybranie do realizacji i wykorzystania w promocji marki Łódź zwycięskich prac.
Czytaj też: Odświeżymy stare logo Łodzi?
Prace konkursowe magistrat przyjmuje do 23 września, a laureata poznamy 6 grudnia. Zatem jeszcze w 2012 roku Łódź będzie mieć logo i hasło promocyjne.
Czytaj też:Bartłomiej Wojdak o strategii marki Łódź
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?