4. Twitter – niemal 7 miliardów wyświetleń miesięcznie
Twitter to popularne medium społecznościowe, w którym użytkownicy porozumiewają się za pomocą tzw. tweetów, czyli krótkich wiadomości tekstowych, niekiedy opatrzonych grafiką lub innym załącznikiem.
Jest to narzędzie bardzo wpływowe i bierze duży udział w kształtowaniu opinii społeczeństwa na dany temat. Jego właścicielem po głośnej transakcji został właśnie Elon Musk i zaczął on wprowadzać wcześniej obiecane zmiany.
3. Facebook – ponad 17 miliardów wyświetleń miesięcznie
Facebook to należący do firmy Meta jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Zrzesza on setki milionów użytkowników z większości krajów znajdujących się na naszej planecie.
Za jego pomocą ludzie udostępniają zdjęcia, dzielą się myślami czy obserwują poczynania znajomych oraz znanych osób. Aplikacja rozwija się w imponującym tempie i co chwile wprowadza nowe, przydatne funkcje.
2. YouTube – prawie 35 miliardów wyświetleń miesięcznie
YouTube'a nie trzeba nikomu przedstawiać. Nie ma na świecie chyba popularniejszej platformy z przeróżnymi treściami w formie wideo. Z pewnością większość z was ma je zainstalowane na swoim smartfonie.
Jest to źródło gigantycznej ilości filmów na tematy przeróżne, dzięki czemu jest to serwis tak chętnie odwiedzany przez internautów na całym świecie.
1. Google – ponad 85 miliardów wyświetleń miesięcznie
Król może być tylko jeden. Google to najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka internetowa, z której korzysta niemal każdy użytkownik internetu. Nic więc dziwnego, że od ponad 10 lat jest to najczęściej odwiedzana witryna w skali całego globu.
Popularność Google'a jako wyszukiwarki utrzymuje również fakt, że jest ona wbudowana jako domyślna w niemal wszystkich przeglądarkach komputerowych i mobilnych. Zapewne przez wiele czasu narzędzie nie odda swojego tronu.