Oficjalna prezentacja pojazdu odbyła się w czwartek (16 sierpnia), nieprzypadkowo nieopodal Dworca Tramwajowego Centrum, pieszczotliwie zwanego „stajnią jednorożców”.
Autokar do października ma jeździć po Polsce, aby promować Łódź, przyciągać do niej turystów, ale i nowych mieszkańców - prezentując możliwości zatrudnienia w firmach działających w mieście. Dla przykładu jeszcze przed prezentacją - w minioną środę (14 sierpnia) - w składzie załogi autokaru podczas jego wizyty w Gdańsku był przedstawiciel Fujitsu Poland. Ponadto odwiedzający pokład „jednorożca” odpowiadali na pytania w quizie o Łodzi z nagrodami.
W dniach 17-18 września autokar pojawi się w Końskich. Specjaliści Manpower poprowadzą tam warsztaty „Jak odnieść sukces na rynku pracy”. Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi, wyliczała w czwartek, że autokar odwiedzi 30 miast. Na ich liście nie brakuje Warszawy, jest też daleki Białystok, ale i bliski Zgierz.
Projekt kosztuje 1,35 mln zł, ale uzyskał unijne wsparcie, a miasto dołożyło 478 tys. zł. Realizuje go warszawski oddział międzynarodowej firmy wyspecjalizowanej w takich „objazdówkach”.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?