Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bezskuteczna reklamacja. Zapłacił za 8 opakowań leku na żylaki, a dostał tylko połowę

Alicja Zboińska
Zdzisława Wilk, prezes Miejskiego Klubu Federacji Konsumentów w Łodzi, radzi sprawdzanie zawartości przesyłek
Zdzisława Wilk, prezes Miejskiego Klubu Federacji Konsumentów w Łodzi, radzi sprawdzanie zawartości przesyłek Krzysztof Szymczak
Henryk Wasiak z Ozorkowa od połowy grudnia czeka na 4 opakowania preparatu, stosowanego w leczeniu żylaków - Varico Vain. Mężczyzna zapłacił ponad 479 zł za 8 opakowań, a kurier dostarczył mu tylko 4. Niestety, mężczyzna przekonał się o tym dopiero po wyjściu doręczyciela. Cztery złożone telefonicznie reklamacje jak dotąd nic nie dały.

- Telefoniczne zamówienie złożyłem 8 grudnia - mówi Henryk Wasiak. - Zamówiłem 8 sztuk, za co miałem zapłacić dokładnie 479,92 zł. Było to moje pierwsze zamówienie. Paczkę odebrałem 15 grudnia, wręczyłem kurierowi pieniądze. Kopertę otworzyłem dopiero, gdy kurier zdążył już odjechać. Okazało się, że zawiera ona 4 sztuki, zamiast 8 opakowań.

Pan Henryk tego samego dnia zadzwonił na infolinię. Twierdzi, że konsultantka obiecała mu, że w ciągu paru dni zamówienie zostanie uzupełnione.

Kolejne takie rozmowy miały miejsce 22 i 29 grudnia, a ostatnia 2 stycznia. Do tej pory mężczyzna preparatu nie otrzymał. Tłumaczy, że powinien stosować go regularnie, a pierwsza część zamówienia powoli się kończy.

Skontaktowaliśmy się z infolinią firmy, który sprzedaje preparat. Poinformowano nas, że sprawa została skierowana do działu reklamacji i nasz Czytelnik ma otrzymać brakujące opakowania preparatu.

Zdzisława Wilk, prezes Miejskiego Klubu Federacji Konsumentów w Łodzi, zaznacza, że zawartość paczki najlepiej sprawdzać w momencie odbioru. Trudno jest bowiem później udowodnić, że nie wszystko zostało dostarczone.

- Udowodnienie spoczywa na tym, że kto jest w posiadaniu rzeczy - mówi Zdzisława Wilk. - Takie braki najlepiej kwestionować w momencie odbioru rzeczy. Mamy 7 dni na złożenie roszczenia. Panu pozostaje żądanie od firmy udowodnienia, że otrzymał towar, a jeśli nie są w stanie tego zrobić, to naprawy szkody.

Pan Henryk nadal czeka na dostawę.

Księgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki