16 października 2011 zamknięcie dworca Łódź Fabryczna i wejście w życie nowych rozkładów jazdy PKP, MPK i PKS
17 października 2011notarialna wymiana gruntów między miastem Łódź a PKP S.A.
październik 2011 rozpoczęcie grodzenie terenu (ok. 20 ha)
1 listopada po tym terminie ekipy budowlane będą mogły wejść na teren Dworca Fabrycznego, aby przygotować rozbiórkę
11 grudnia 2011 Czeka nas kolejna korekta połączeń PKP. Od tego dnia obowiązywać będzie zmieniony rozkład jazdy pociągów
wiosna 2012 początek rozbiórki Fabrycznego. Wcześniej zapadnie decyzja, jakie elementy dworca mogą zostać wykorzystane
połowa 2012 zamknięcie przejazdu kolejowego na Widzewskiej, początek budowy tunelu od stacji Niciarniana do Fabrycznego
wiosna 2015 otwarcie podziemnego Dworca Fabrycznego. Budowa ma kosztować 1,76 mld zł (z tunelem do Niciarnianej)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?