Białe koszulki z logo Łodzi i budżetu obywatelskiego, identyfikatory i plik ulotek - tak będą wyposażeni promotorzy budżetu obywatelskiego, którzy w środę ruszają z kampanią door-to-door. Akcja rozpoczyna się na osiedlu Barciński Park.

80 wolontariuszy, głównie urzędników magistratu wraz z prezydentami , odwiedzi mieszkańców, by przekonywać ich do wzięcia udziału w wyborze projektów zgłoszonych do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego.

Wizytę promotorów poprzedzą ogłoszenia na klatkach schodowych. Przed domem stanie autobus MPK z reklamą budżetu. Promotorzy przedstawią się, spytają o wiedzę na temat budżetu i zostawią ulotki. Rozmowa ma się odbywać na korytarzu. - Nie będziemy zakłócać miru domowego wchodząc do mieszkań - podkreśla prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.

W środę promotorzy będą na osiedlu Barciński Park przy ul. Tylnej, a w czwartek i piątek w blokach na Manhattanie. W przyszłym tygodniu wizyt mogą się spodziewać mieszkańcy Teofilowa, Retkini i Julianowa.

Teren akcji promocyjnej może być jeszcze rozszerzony.