Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Camerimage z nagrodą marketingowców

Łukasz Kaczyński
Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych "Camerimage" otrzymał jedną z nagród Welcome Festival – Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc. Nagrodę dyrektorowi festiwalu Markowi Żydowiczowi wręczył Grzegorz Schetyna podczas gali na Stadionie Narodowym.

Nagrodami w konkursie towarzyszącym festiwalowi są Trójkąty Efektywności, wręczane organizatorom (samorządom, przedstawicielom lokalnego biznesu, uczelniom itp.) najlepszych projektów budujących markę danego miejsca. Fundacja Tumult, organizująca Camerimage, otrzymała jedną z trzech głównych nagród - Brązowy Trójkąt. Złoty Trójką otrzymał Urząd Miasta Lublin za Carnaval Sztuk-Mistrzów, Srebrny - Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego za stworzenie Industriady, unikatowego święta dziedzictwa przemysłowego.

Za co nagroda?

Jury konkursu podkreśliło, że Camerimage świetnie realizuje ideę integracji społecznej i biznesowej. Ranga festiwalowych wydarzeń i współpraca z lokalnymi instytucjami sprawiają, że Camerimage jest bardziej otwarty dla mieszkańców a goście festiwalu mogą dobrze poznać miasto.

Werdykt brzmi ciekawie zwłaszcza w zestawieniu ze słowami prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej, która w opublikowanym właśnie wywiadzie w "Kronice Miasta Łodzi", powiedziała, że "było to na pewno wydarzenie użyteczne do promocji miasta. Pojawiły się jednak uzasadnione głosy, że była to tak naprawdę impreza raczej elitarna, która niestety nie wciągała łodzian do współuczestnictwa".

Podczas Welcome Festival spotykają się przedstawicieli administracji publicznej, biznesu, a także ekspertów z dziedziny marketingu, które zajmują się budowaniem marek miejsc. Ideą Welcome Festival jest przyczynianie się do rozwoju marek miejsc przez rozpowszechnianie tzw. Trójkąta Efektywności Brief, zakładającego współpracę administracji publicznej z uczelniami i biznesem.

Jak czytamy na stronie Welome Festival, jury konkursu analizuje ocenę merytoryczną zgłoszeń biorąc pod uwagę m.in.
- partnerstwo przy realizacji projektu,
- jego kreatywność i i innowacyjność,
- wpływ projektu na rozwój regionu,
- sposoby realizacji wyznaczonych celów,
- dobór efektywnych narzędzi i kanałów komunikacji,
- stopień realizacji celu mierzony poprzez porównanie celów postawionych przed rozpoczęciem działania z wynikami uzyskanymi po jego realizacji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Camerimage z nagrodą marketingowców - Dziennik Łódzki

Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki