Challenge epaka.pl ruszył - postaw na kreatywność i wygraj super nagrody!

Materiał informacyjny epaka.pl
Wysyłanie paczek może być dla wielu osób stresującym i czasochłonnym zadaniem. Jednak serwis epaka.pl postanowił to zmienić i udowodnić, że bezstresowe wysyłanie paczek jest możliwe. Właśnie ruszyła nowa kampania #miejtozgłowy, w której marka udowadnia, że pakowanie przesyłek może być łatwe i nawet przyjemne. Co chciała przekazać marka w swoich zagadkowych spotach i jakie wyzwanie postawiła przed nami?

Tak dla bezstresowego wysyłania paczek
W ramach kampanii #miejtozgłowy, serwis epaka.pl postawił sobie ambitne wyzwanie - pokazanie nam, że wysyłanie paczek może być łatwe i bezstresowe. W swoich 3 spotach reklamowych, przedstawia on wyjątkowych bohaterów, z którymi każdy z nas może się utożsamiać. Dzięki temu kampania jest bardzo intrygująca i przykuwa uwagę. epaka.pl chce zdjąć z naszej głowy wszystkie symboliczne kartony, które towarzyszą postaciom w reklamach i pokazać, że można wysyłać paczki bez obaw o ich los w drodze do celu.

Czy za obietnicą pójdą też czyny?

epaka.pl deklaruje, że pomoże nam wysyłać paczki i zamawiać kurierów jeszcze łatwiej i szybciej. To wielka obietnica, ale czy zostanie ona spełniona? Serwis ma na to sposób i stara się znaleźć złoty środek między wszystkimi oczekiwaniami klientów. Oprócz szybkości i bezstresowości, epaka.pl stara się także zachować niskie ceny, aby korzystanie z usług serwisu było jeszcze bardziej opłacalne dla klientów. Jakie będą tego efekty? Warto obserwować serwis, ponieważ w najbliższym czasie każdy przekona się, co jeszcze może nam zaproponować.

Rozpoczynamy wyzwanie

Przed nami wyzwanie, które stworzyła dla nas epaka.pl. Challenge jest prosty i udowodni nam, że pakowanie paczek może być proste i może sprawiać dużo radości. Nie musi to być przykry obowiązek, a może stać się inspiracją do kreatywnego spędzenia czasu. A co jeszcze?

Przedstawiamy zasady, które trzeba spełnić, aby wyzwanie zostało wykonane poprawnie:

  • Nagraj video, jak pakujesz przesyłkę w kreatywny sposób,
  • Pakujemy nie tylko kreatywnie, ale i szybko - filmik nie powinien przekraczać 1 minuty,
  • Opublikuj filmik na swoim koncie Instagram lub TikTok (video lub reels/rolka),
  • Nie zapomnij dodać w opisie hashtagów #epakapl i #miejtozgłowy.

Co znaczy kreatywność w tym challenge'u? epaka.pl nie chce nas ograniczać. Możesz paczkę zapakować w kreatywnym miejscu albo paczka sama w sobie może być zapakowana kreatywnie. Wszystko zależy od Ciebie.

Po więcej szczegółów zajrzyj na stronę kampanii

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki