reklama

Chcesz rozwijać swój biznes? Tej konferencji nie możesz przegapić. Najnowsze trendy, które musi znać nie tylko dział marketingu

Materiał partnera zewnętrznego
Ceniona przez specjalistów jako jedna z najbardziej merytorycznych w kraju. Podejmująca aktualną tematykę, która wspiera praktyczne działania marketerów. Gotowa, by kompleksowo odpowiedzieć na pytanie – jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Kolejna Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia w Krakowie!

Dla czytelników serwisów Polska Press – rabat specjalny na bilety Akademia Marketingu z kodem PPG. Weź udział z rabatem 10%

Marketing: konferencja, na której trzeba być!

Akademia Marketingu znów zagości w stolicy Małopolski. Zaledwie kilka kilometrów od historycznego centrum, w Krakowskim Parku Technologicznym, spotkają się najlepsi profesjonaliści content marketingu z całego kraju. Podczas wypełnionych wiedzą dwóch dni wydarzenia, prelegenci podejmą tematykę związaną z jedną z najtrudniejszych kwestii, z którą mierzy się branża – mierzeniem efektywności prowadzonych działań content marketingowych. Zaproszeni specjaliści poruszą tematy jak wykorzystać VR i AR w content marketingu, jak dzięki UX mierzyć wpływ treści na użytkowników serwisów internetowych i jak budować strategie i zaangażowanie w treści cyfrowe. Podejmiemy się tematu mierzenia konwersji i analizowania skuteczności w content marketingu, odpowiemy na pytanie, dlaczego marketing automation potrzebuje dobrych treści, jak podnosić efektywność w SEO dzięki content marketingowi. Dzięki zaproszonym ekspertom z różnych dziedzin pokażemy szerokie spektrum tematu i powiemy o aspektach prawnych i o tym, jak skutecznie wykorzystywać video, chatboty i podcasty w content marketingu oraz jak współpracować z influencerami.

Zawsze największą wartością jest merytoryka. Poprzednie edycje Akademii Marketingu cechowały się wysokim poziomem wiedzy i specjalizacji podejmowanej tematyki. Uczestnicy cenią sobie poziom, który dotyka wyłącznie zawansowanych zagadnień w tematyce marketingu treści. Nie inaczej będzie w tym roku – zapowiada Grzegorz Miłkowski, CEO organizującej wydarzenie agencji ContentHouse.

Akademia Marketingu: to już 3 edycja!

Za nami już trzy odsłony konferencji Akademii Marketingu. W maju 2018 roku rozmawialiśmy o wykorzystaniu social media jako kolejnej generacji telewizji. W konferencji uczestniczyło wówczas ponad 100 osób, z którymi wiedzą podzieliło się 10 prelegentów, m.in. z takich firm, jak:

  • Samsung Polska,
  • FreshMail,
  • 2040.io
  • Kantar Millward Brown.

Wpisz kod "PPG" i zdobądź dodatkowe 10% rabatu!

W listopadzie 2017 dwa dni poświęciliśmy na poznanie różnych aspektów współczesnej obsługi klienta. W wydarzeniu uczestniczyło blisko 200 osób, a wiedzą podzieliło się aż 30 ekspertów z takich firm jak:

  • Orange Polska,
  • Brand24,
  • Sotrender,
  • Synerise,
  • Deloitte Digital,
  • SMSAPI,
  • Coffeedesk.

Akademia Marketingu 2019 w nowej odsłonie

Po trzech edycjach, w odpowiedzi na oczekiwania uczestników, zmienia się formuła dwudniowego wydarzenia. Pierwszego, uczestnicy wysłuchają inspirujące prelekcje i case study, przygotowane przez renomowanych praktyków.

W pierwszej części dnia skupimy się na strategii content marketingowej. O tym, jaki content wciąga lub irytuje odbiorców, jak marki mogą starać się wyróżnić swoim contentem oraz jak go testować opowie Krzysztof Domeradzki z Kantar. Sylwia Paszyna I Michał Grzebyk z ContentHouse odpowiedzą na odwieczne pytanie, czy istnieje wzór na tekst doskonały. Uczestnik dowie się jaki wpływ na pracę copywritera mają update’y Google’a, i jak analizować zachowanie swoich użytkowników, by znaleźć pomysły na content. Czym różni się strategia brandingowa od komunikacji marki, strategii narzędziowej i contentowej opowie Szymon Krzysiak z Insignia. Po krótkiej przerwie Krzysztof Tkaczyk z New Amsterdam przeniesie nas w świat wirtualnej rzeczywistości i opowie o tym, co to takiego alfabet przyszłości. O social media i content marketingu opowie Grzegorz Berezowski z NapoleonCat a o marketing automation Katarzyna Mika z Semahead. Czy w content marketingu jest miejsce dla landing page’y i dlaczego aż tyle opowie Andrzej Bieda z Landingów, zgłębiając temat efektywności oraz tego, jak i co mierzyć w przypadku stron docelowych. W świat botów wprowadzi Michał Bednarczyk z ContentHouse. Przyjrzymy się wdrożeniom chatbotów z tego roku, a skończymy na przyszłości, w której VR/AR i chatboty zmienią zasady gry w marketingu. O tym czy Customer Experience to więcej czy mniej niż content marketing opowie Anna Kreiser z Digitalkod. O tym, jak zbierać zgodę na cookies analityczne i remarketingowe opowie Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk z MyLo. O powszechnych błędach i problemach związanych z analizą efektywności contentu za pomocą Google Analytics opowie Karol Dziedzic - Trener i Specjalista Google Ads & Google Analytics. Jak budować komunikację content marketingową dzięki content video na facebooku i instagramie opowie Agnieszka Chabrzyk.

W imieniu Polska Press wystąpią Justyna Hernas i Tomasz Krawczyk, z prezentacją: Never ending storytelling: bliżej użytkownika, dalej od schematu

Odpowiemy w niej na pytania:

  1. Kontekst lokalny – dlaczego jest kluczowy i jak bardzo różnimy się lokalnie?
  2. Storytelling – jak zaangażować użytkownika w swoją historię, prowadzić nieliniową narrację w multimedialny sposób?
  3. Wyraźnie świadomie – jak zwyciężać contentem, połączyć dostępne klocki tak, żeby wszystko działało i analizować ich skuteczność?

Drugiego dnia wydarzenia rozwiniemy najciekawsze tematy w postaci praktycznych warsztatów, w ramach których każdy z uczestników będzie mógł samemu wybrać dwa z ośmiu, dwugodzinnych zajęć prowadzonych przez praktyków. Krzysztof Marzec z Deva Group pokaże praktyczne przykłady budowania treści, które obniżą koszty pozyskiwania nowych klientów, i nie pozwalają zapomieć o podnoszeniu wyników sprzedażowych i współczynnika konwersji. Mike Korba z User.com udowodni, że content marketing i marketing automation to dobra synergia. Jak tworzyć boty i sprawdzać ich efektywność pokaże Mariusz Pełechaty z KodaBots. O analityce content marketingu opowie z kolei Mateusz Muryjas z Analitycznego IT skupiając się na tym, jakie źródła pozyskania ruchu przyprowadzają najbardziej zaangażowanych czytelników i które treści przyczyniają się do sprzedaży lub generowania leadów. Sylwia Paszyna i Michał Grzebyk z ContentHouse rozwiną swoją prezentację z pierwszego dnia wydarzenia i pokażą Uczestnikom jak w praktyce wygląda tworzenie contentu. Magdalena Daniłoś pokaże jak optymalizować video na YouTube i zmierzyć efektywność działań video marketingowych. Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak od podstaw pokażą jak generować leady za pomocą content marketingu i tworzyć skuteczny e-mail marketing do baz własnych.

Przerwę między dawkami wiedzy wypełnią sesje networkingowe, a także legendarne już after party, w jednym z krakowskich klubów. Zamknięta impreza będzie nie tylko okazją do spróbowania dedykowanych wydarzeniu doskonałych browarów spod znaku ContentBeer, ale przede wszystkim, do branżowej integracji, zawierania nowych kontaktów i bezpośredniej wymiany wiedzy.

Akademia Marketingu: dla kogo konferencja?

Konferencja Akademia Marketingu przeznaczona jest przede wszystkim dla osób, które w swojej pracy odpowiedzialne są za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz prowadzenie komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej). Naszymi uczestnikami są media plannerzy/buyerzy, social media specjaliści, content designerzy, stratedzy, specjaliści ds. PR, dyrektorzy marketingu, brand managerowie i właściciele startupów, e-commerców, korporacji, agencji oraz przedstawiciele sektora MŚP.

Akademia Marketingu: PODSTAWOWE INFORMACJA

  • CO? IV edycja Akademii Marketingu
  • KIEDY? 4 i 5 grudnia
  • GDZIE? Krakowski Park Technologiczny.
  • PROGRAM: znajdziesz TUTAJ
  • ORGANIZATOR: agencja ContentHouse.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3