Cieślak: Miejskie spółki wcale nie muszą być miejskie

Monika Pawlak
Marek Cieślak, wiceprezydent Łodzi
Marek Cieślak, wiceprezydent Łodzi Jakub Pokora
O ''dziecku specjalnej troski'' czyli łódzkim MPK, operatorze dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, planach prywatyzacji miejskich spółek, a także o kuszeniu inwestorów i wypełnianiu treścią hasła ''Łódź akademicka'' - rozmawiamy z Markiem Cieślakiem, pierwszym wiceprezydentem Łodzi.

Wywiad z Markiem Cieślakiem - pierwszym wiceprezydentem Łodzi - znajdziesz też w czwartkowym wydaniu ''Dziennika Łódzkiego''

Wideo

Komentarze 7

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
koli
Zapomniałem dodać poprzednio że niezatapialny i pasujący na każdy stołek Cieślak był także (a jak!)wiceprezesem MPK
k
koli
To straszne, że taki gostek buja się tyle lat bezkarnie tyle już lat. Najpierw lotnisko łask, gdzie skonsumował wszystkie udziały, następnie różne rady nadzorcze, następnie Specjalna strefa ekonomiczna, wcześniej wicewojewoda sieradzki i skarbnik KLD oraz wiele mniejszych numerków. To etatowy pływak za publiczne pieniądze. Można mu wiele udowodnić. Ale cóż prokuratura jest w tym kraju polityczna, a Cieślak ustawia się zawsze z wiatrami politycznymi.Tak naprawdę to niech ktoś powie na czym ten absolwent prawa zna się?
z
zmartwiona
MPK w ciagu roku przejada ogromne pieniadze! 350 mln to niebotyczna suma ktora prawdopodobnie starczylaby na wyremontowanie Śródmieścia czy wszystkich kamienic z programu 100 kamienic! A MKP co? Sciaga kase od miasta, pensje pobiera a w zamian to samo od paru lat: brudny i rozwalajacy sie tabor, awarie, spoznienia i coraz mniejsza czestotoliwosc! O tramwaju regionalnym lepiej nie wspominac: mial przyspieszyc a tymczasem ruch tramwajowy na Kosciuszki jakby doznal zatwardzenia: jezdzi sie strasznie wolno i dzieje sie cos co kiedys bylo nie do pomyslenia: TRAMWAJE STOJA W KORKU!! Znowu ktos gruba kase sciagna za ten projekt, a ludziom nic z tego! Jeszcze troche i to miasto naprawde sie przkreci!!!
l
leon
Panie Cieślak rozkłady to w ubiegłym roku były zmieniane z 500 razy.Przystanki są co 100 metrów ,światła na każdym skrzyżowaniu. Brak płynności ruchu,bilety tylko czasowe, wprowadzić różne bilety np na przejazd,do8 przystanków ,do 10, strefy np Rzgów ,Stryków,Aleksandrów 2 strefa bilet 3,20
M
MAKS
POLAKU WYRUSZAJ PO ROZUM DO GLOWY,
BO JEDEN,JEDYNY JEST PROJEKT GOTOWY.
OSZWABIC I OKRASC,CO POLSKIE TO SPRZEDAC,
DO DNA WYPOMPOWAC I W ZAMIAN NIC NIE DAC
Ł
Łodzianin1
350 milionów to dużo ,bardzo dużo pieniędzy .Ciekawe czy uruchomia tramwaj na ulicy Piotrkowskiej i autobus ,tak jak jest to na Oxford St i innych znamienitych ulicach europejskich miast
Pozdrawiam Łodzianin1
Ł
Łodzianin
Zmiejszyć częstotliwość tramwajów na ul.Kościuszki -nie będą jeździć stadami.Uruchomić zielone fale dla tramwajów na ul.Włókniarzy i Kościuszki.
Dodaj ogłoszenie