reklama

Coraz więcej klientów i wyższe zyski. T-Mobile Polska prezentuje wyniki za III kw. 2019 roku

AIPZaktualizowano 
T-Mobile Polska osiągnęła wzrost we wszystkich 3 kwartałach 2019 roku. AIP
Podczas czwartkowej konferencji w warszawskiej siedzibie T- Mobile Polska prezes firmy Andreas Maierhofer przedstawił wyniki spółki za III kwartał 2019 roku. - To już trzeci rok z rzędu, w którym T-Mobile sukcesywnie buduje swoją bazę klientów- powiedział.

Jak przedstawiono podczas spotkania prasowego, na koniec III kwartału br. baza klientów T-Mobile Polska wyniosła 10,9 mln. Tym samym przez ostatnie 12 miesięcy spółce udało się utrzymać dynamikę wzrostu bazy, pozyskując 215 tysięcy klientów (r/r). Jednocześnie liczba klientów abonamentowych wzrosła o 281 tysięcy (r/r). Ponadto spółce udało się wypracować wynik EBITDA AL na poziomie 423 mln zł. Tym samym T-Mobile Polska osiągnęła wzrost we wszystkich 3 kwartałach 2019 roku.

Firma chwali się, że jej klienci coraz częściej decydują się na obsługę przez internet. Ponadto liczba klientów obsłużonych na platformach społecznościowych zwiększyła się o ponad 110 proc. Niemal co trzeci klient indywidualny operatora regularnie, przynajmniej raz w miesiącu, korzysta z aplikacji Mój T‑Mobile. Rozwój cyfrowych kanałów kontaktu z klientami spowodował, że spadła liczba połączeń z biurem obsługi klienta.

Dopytywany podczas konferencji o planowane zwolnienia w 2020 roku, prezes T-Mobile Polska przyznał, że firma nie przewiduje dalszej redukcji zatrudnienia ponad planowaną.

Pierwszy etap zapowiadanych zwolnień miał miejsce w październiku. Drugi etap przewidujemy na początku 2020 roku. Łącznie w ramach tego procesu pracę stracą 294 osoby. Nie przewidujemy natomiast kolejnych zwolnień- wyjaśnił Maierhofer.

Jak tłumaczył przedstawiciel spółki, firma obecnie znajduje się w trakcie trzyletniego programu, podczas którego zwiększony ma zostać poziom automatyzacji oraz przeniesienie kontaktu z klientem do kanałów cyfrowych.

W III kwartale 2019 roku ilość danych przesłanych przez klientów w internecie mobilnym była o 50 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2018 roku. Z kolei ilość danych w sieci LTE wzrosła o 200 proc.

Telekom nieprzerwanie inwestuje w rozwój sieci. Realizowane są inwestycje mające na celu zwieszenie pojemności sieci i oferowanych prędkości- zwrócono uwagę podczas spotkania. Jednocześnie operatorowi udaje się utrzymywać pozycję lidera w badaniach szybkości internetu. W comiesięcznych rankingach Speedtest.pl T‑Mobile każdorazowo znajdował się na pierwszym miejscu zarówno w zestawieniu dla technologii 3G i LTE, jak i samego LTE.

60 Sekund Biznesu: Wyczerpuje się imigracja ukraińska

Wideo

Materiał oryginalny: Coraz więcej klientów i wyższe zyski. T-Mobile Polska prezentuje wyniki za III kw. 2019 roku - Strefa Biznesu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

p
peek

Racjonalnie prowadza biznes i mają dobrą infrastrukturę i obsługę.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3