Kochasz przeceny? Lubisz robić zakupy? Nie tylko ty! Czy jednak wiesz jak się zachować w sklepie? Sprawdź, czy nie jesteś klientem z piekła rodem. Te zachowania doprowadzają sprzedawców do rozpaczy!
Strefa Biznesu - Boże Ciało 2023. Gdzie i za ile wyjadą Polacy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
G
Gość
22 grudnia, 08:57, Gość:
Proszę dla równowagi wymienić 21 najbardziej wkurzających zachowań obsługi sklepu, np.przy kasie podczas płacenia za produkty, które klient CHCIAŁ zakupić:
mamy dzisiaj w promocji krem do twarzy .....
Nie dziękuje.
Ale przy zakupie 3 płaci pani za 2.
Nie dziękuję.
To może pastę do zębów również w promocji.
Nie dziękuję.
Mamy również w okazyjnej cenie....
I wtedy ciśnie się na usta klienta ,,wulgaryzm".
Ile można powtarzać NIE.
albo otwieranie z rana marketu kilka minut po 7-ej, odpalanie systemu na kasie dopiero po otwarciu marketu gdzie ludzie stoją już w kolejce do kasy itd, itd
G
Gość
Proszę dla równowagi wymienić 21 najbardziej wkurzających zachowań obsługi sklepu, np.przy kasie podczas płacenia za produkty, które klient CHCIAŁ zakupić: