Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

DEALER SAMOCHODOWY ZAPOWIADA: BĘDZIEMY WALCZYĆ O PODIUM!

MM
Najwyższa jakość obsługi klienta, auta sportowe oraz samochody elektryczne to trzy główne kierunki rozwoju Grupy Krotoski, które pomogą jej wyróżnić się na rynku i zawalczyć o podium w branży dealerów samochodowych. 6 sierpnia, podczas konferencji prasowej, która odbyła się w salonie Audi w Warszawie, członkowie zarządu: Maciej Foczpański – Prezes Zarządu oraz Piotr Wnękowski – Wiceprezes Zarządu, podzielili się planami na przyszły rozwój Grupy. Zapowiedzieli także, iż starają się, aby jeszcze w tym roku do Grupy dołączyła nowa marka samochodowa.

Grupa Krotoski to marka, która powstała po rozstaniu współwłaścicieli największego dealera samochodowego Roberta Krotoskiego i Mirosława Cichego. Korzystając z ponad 30 lat tradycji i doświadczenia, zespół Roberta Krotoskiego, na czele z nowym zarządem, wkracza na nowe tory.

Wychodzimy z założenia, że tak w życiu, jak i w biznesie, najważniejsi są ludzie. Od zaangażowania i jakości pracy naszego zespołu, który liczy blisko 800 osób, zależy zadowolenie naszych klientów. W pierwszej kolejności stawiamy sobie za cel podniesienie jakości obsługi klienta, ponieważ to nasza droga do sukcesu i jeden z głównych filarów rozwoju marki. Chcemy ułatwić naszym klientom dostęp do 4000 samochodów, które posiadamy w ofercie, zapewniamy komfortową i rzetelną obsługę oraz serwis. Wszystko to jest możliwe dzięki wysokim standardom pracy naszych niezastąpionych fachowców.

- mówi Maciej Foczpański, prezes Grupy Krotoski


Maciej Foczpański - Prezes Grupy Krotoski

Drugim filarem i wyróżnikiem Grupy Krotoski będą auta sportowe. Zwiększy się zarówno ich oferta, jak i jakość obsługi. W ostatnim czasie został otwarty salon Porsche Centrum Łódź, a w dwóch lokalizacjach w Polsce powstaną autoryzowane salony Audi Sport: mowa o Audi Centrum Łódź oraz Audi Radzymińska w Warszawie. Warto również zaznaczyć, że samochody Audi RS będą sprzedawane jedynie w 10 lokalizacjach w Polsce – w tym 2 z tych lokalizacji należeć będą do Grupy Krotoski.

Grupa Krotoski zamierza również rozwijać się w zakresie sprzedaży i serwisu aut elektrycznych. Obejmuje to nie tylko zwiększenie oferty samochodów elektrycznych, ale również rozwój infrastruktury oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi tych aut. Do końca roku 2020 wszystkie salony będą w pełni gotowe do kompleksowej obsługi samochodów elektrycznych. Plany obejmują również zwiększenie wolumenu sprzedaży aut elektrycznych do 35% do 2025 roku.

- Piotr Wnękowski, Wiceprezes Grupy Krotoski


Piotr Wnękowski - Wiceprezes Grupy Krotoski

NOWY, AMBITNY ETAP W HISTORII GRUPY KROTOSKI

Grupa Krotoski-Cichy od lat utrzymywała się na pierwszym miejscu w rankingu Top 50 dealerów samochodów. 30 lipca br. doszło do podziału Grupy Krotoski-Cichy. Po ponad 30 latach właściciele Grupy zdecydowali, że chcą rozwijać się osobno. Powodem podjętej decyzji były rozbieżne plany dotyczące rozwoju Grupy. Obecnie w skład Grupy Krotoski wchodzi 12 salonów aut marek Volkswagen, Skoda, Audi oraz Porsche. Po podziale Grupa Krotoski będzie plasować się w Top 5 rankingu, jednak zarząd nie zamierza na tym poprzestawać. Wraz z dalszym rozwojem Grupa planuje celować w coraz wyższe miejsca rankingu.

O Robercie Krotoskim, właścicielu Grupy Krotoski, mówi się, że benzynę ma we krwi. Miłość do samochodów jest bowiem przekazywana w rodzinie Krotoskich z pokolenia na pokolenie. Jako Grupa Krotoski chcemy kontynuować tę pasję i dzielić się nią z naszymi klientami i pracownikami. Nasze plany na przyszłość są ambitne, jednak jesteśmy pewni, że dzięki tej pasji, zaangażowaniu i bogatemu doświadczeniu uda nam się je zrealizować.

- Maciej Foczpańśki

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki