Akcja "Magiczne pierniki" została wymyślona przez przyjaciół fundacji Dom w Łodzi. Pierniki zostały upieczone, a następnie rozesłane do znanych osób, które chętnie zaangażowały się w projekt. Z powodu ograniczeń większość "twórców" dekorował swoje pierniki w domu, co relacjonowano za pomocą mediów społecznościowych. Gotowe, udekorowane pierniki wraz z certyfikatem autentyczności wracała do organizatorów projektu, a pierniki wirtualnie trafiały na aukcję internetową. Cena wywoławcza to 50 zł. Trzymamy kciuki za rekordowe licytacje, które kończą się 13 grudnia.
Oto pierniki i ich "dekoratorzy", zapraszamy do naszej galerii zdjęć.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?