Droga rowerowa na Teofilów otwarta. Trasa biegnie wzdłuż...

    Droga rowerowa na Teofilów otwarta. Trasa biegnie wzdłuż Wielkopolskiej i Limanowskiego [ZDJĘCIA]

    Matylda Witkowska

    Dziennik Łódzki

    Aktualizacja:

    Dziennik Łódzki

    Droga rowerowa na Teofilów otwarta. Trasa biegnie wzdłuż Wielkopolskiej i Limanowskiego [ZDJĘCIA]
    1/12
    przejdź do galerii

    ©Krzysztof Szymczak

    O 1,5 kilometra porządnej drogi rowerowej w kierunku Teofilowa wzbogacili się łódzcy cykliści. Podczas jej otwarcia władze miasta zapowiedziały też kolejne udogodnienia, m.in. system zielonych przejazdów czyli tras wytyczonych przez łódzkie tereny zielone.
    Drogę otworzył łodzianin Arkadiusz Mazurkiewicz, który za 80 zł wylicytował przejazd w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy oraz wiceprezydent Łodzi Radosław Stępień.

    Droga rowerowa na Teofilów miała być gotowa... w grudniu ubiegłego roku. Ostatecznie za kwotę około 3 mln złotych przygotowano 1,5 km dobrze oznaczonej asfaltowej drogi wzdłuż ulic Wielkopolskiej i Limanowskiego z przerwą na niezbyt ruchliwą, ale dziurawą ulicę Pułaskiego. W sumie ciąg tworzy bezpieczny przejazd od al.Włókniarzy aż za wiadukt na Aleksandrowskiej.

    W nieznanej jeszcze przyszłości trasa ta ma być wydłużona do ul.Szczecińskiej.

    Więcej wiadomo o najbliższych inwestycjach. Oprócz rozpoczętej już budowy 22 przejazdów rowerowych i drogi wzdłuż al. Śmigłego-Rydza, ZDiT jeszcze w tym roku chce ogłosić przetargi na budowę dróg rowerowych wzdłuż ul. Zielonej od al.Włókniarzy do centrum i wzdłuż ul. Żeromskiego i al.Politechniki. Budowa miałaby się zacząć wiosną.

    W przyszłym roku mają też pojawić się tzw. zielone przejazdy czyli trasy rowerowe wytyczone w parkach.

    - Jeszcze w tym roku chcemy zorientować się, gdzie mogłyby się pojawić i jakich nakładów wymagają - mówił Radosław Stępień.

    Jeden z przejazdów ma połączyć Retkinię przez park na Zdrowiu z Konstantynowską.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (27)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ona

    ona (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 9 / 10

    przeciez droge rowerowa na ul. zielona mozna teraz zrobic bez zadnych kosztów cala droga jest rokopana to na czym bedzie polegac budowa drogi rowerowej


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Mówisz o innym odcinku ul. Zielonej

    RowerowaLodz.pl (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 9 / 11

    Zapraszamy na www.RowerowaLodz.pl/mapa i tam znajdziesz dokładny przebieg projektowanej drogi rowerowej (kolor żółty kropkowany). Rowerówka ma połączyć al. Włókniarzy przez plac Hallera z ul. 6...rozwiń całość

    Zapraszamy na www.RowerowaLodz.pl/mapa i tam znajdziesz dokładny przebieg projektowanej drogi rowerowej (kolor żółty kropkowany). Rowerówka ma połączyć al. Włókniarzy przez plac Hallera z ul. 6 Sierpnia, a tam aktualnie nie są prowadzone żadne prace. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Mam Problem ...

    Krytyczny (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 13

    Jestem KRYTYCZNY i mam MASĘ problemów, więc raz w miesiącu przyłączam się do terrorystów paraliżujących miasto!


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Może proboszcz coś poradzi jak

    Bezkrytyczny (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 9 / 7

    sypniesz na tacę. Ewentualnie zostaje psycholog od uzależnień.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    no ładnie.....

    ŁodzianinPK (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 11 / 12

    Przestańcie budować już te ścieżki rowerowe bo Masa Krytyczna straci sens i kto nas w tedy będzie terroryzował?????


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    prawdziwy cel tej fanatycznego ugrupowania (bojówki)

    Gaspar (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 12 / 12

    to nie budowa ścieżek, czy zrównoważony transport, tyko całkowity zanik transportu samochodowego. Tak więc ŁodzianiniePK nie grozi nam utrata tak cennego dla miasta zjawiska jak przejazd masy...rozwiń całość

    to nie budowa ścieżek, czy zrównoważony transport, tyko całkowity zanik transportu samochodowego. Tak więc ŁodzianiniePK nie grozi nam utrata tak cennego dla miasta zjawiska jak przejazd masy szowinistów rowerowych. Ścieżek zawsze będzie dla nich za mało, a i jak nie ścieżki to będą manifestować za budową specjalnych kibli publicznych dla rowerzystów, żeby nie musieli zsiadać z roweru. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Rowerzyści powodują coraz więcej wypadków

    rowerowy rozsądek (jak na lekarstwo) (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 14 / 15

    kto wreszcie zacznie coś od nich wymagać (np. wiedzy, wyobraźni, ubezpieczenia)? Rowerowe lobby jest nastawione głównie na pauperyzację społeczną i cywilizacyjną degradację Polaków. Nie jest bowiem...rozwiń całość

    kto wreszcie zacznie coś od nich wymagać (np. wiedzy, wyobraźni, ubezpieczenia)? Rowerowe lobby jest nastawione głównie na pauperyzację społeczną i cywilizacyjną degradację Polaków. Nie jest bowiem dobrym pomysłem namawianie do roweru zawsze i wszędzie jak samochodem załatwię więcej spraw. Owszem mogę pojechać 10-15km, a mogę 100 też dziennie, tylko będę wtedy jechał i jechał, a prócz tego jadł, spał i nic więcej. Jak ktoś pracuje w kombinacie czy korporacji to jasne, że może co dzień do roboty w jedną i drugą i cześć. Ilu jednak takich jest? To wszystko jedna sprawa. Druga to Lobby rowerowe i grono popleczników w magistracie wciskające kit rowerowy na każdym kroku. Ale każdy z tego lobby nie wyciąga wniosków z sytuacji na drodze kierowców pojazdów silnikowych i nie sprawdza ich widoczności przy budowie ścieżek rowerowych. Pisze to o spowalniaczach rowerowych przed trudnymi skrzyżowaniami zakładanie luster przed wyjazdami z posesji, przy której wytyczono ścieżki itp. Jest tylko wola do wyciągania kasy na ścieżki i nie ma to nic wspólnego z ideą "zrównoważonego transportu" tylko z chaotycznym działaniem imię swoich idei. Sądzę, że powinno się powołać także oficera samochodowego w magistracie, że by zrównoważyć lobby fanatycznej grupie rowerowych maniaków.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Oficerów samochodowych?

    Rozsądek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 7

    Ale w ZDiT masz ich na pęczki. W którą stronę ty chcesz równoważyć? W Łodzi mamy ponad 2 tysiące km dróg dla samochodów i 80 km dla rowerów. Czy serio nie dostrzegasz dysproporcji?


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Proporcje są OK!

    rowerowy rozsądek (jak na lekarstwo) (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 7

    rowerzystów wszak jest niewielu i nie mam tu bynajmniej na myśli rowerzystów rekreacyjnych jak ja że lubię do lasku na rowerku, bo w lesie ścieżek i tak się nie będzie budować.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Jade

    Hanka (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 19

    A ja dziś urwałem lusterko jednemu chujowi.Kogo jutro dopadnie karma???

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    kiedy

    ja (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 11 / 13

    kiedy stępień pojawi się na jakiejś imprezie otwarcia W TERMINIE ulicy dla samochodów, albo wreszcie przestanie uprawiać rowerowy terroryzm podporządkowując inwestycje i remonty tylko rowerzystom....rozwiń całość

    kiedy stępień pojawi się na jakiejś imprezie otwarcia W TERMINIE ulicy dla samochodów, albo wreszcie przestanie uprawiać rowerowy terroryzm podporządkowując inwestycje i remonty tylko rowerzystom. W tym mieście nie mieszkają tylko osoby używające rowerów, ale też kierowcy, którzy w poza podatkami mają opłaty na utrzymanie dróg wliczone w cenę paliwa. Do tego usilnie wmawia się ludziom, że kierowcy to samo zło, a rowerzyści ani nie znają przepisów, ani też nie mają właściwie wyposażonych rowerów aby poruszać się po ulicy, zdaje sobie sprawę że zaraz pojawi się mnóstwo komentarzy, też obraźliwych, ale prawda jest niestety taka że PO zarówno w Łodzi ja kw W-wie robi tylko pokazówki, a nie coś dla ludzizwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Twoje wyobrażenia vs rzeczywistość

    RowerowaLodz.pl (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 15 / 15

    Samochody w Łodzi posiada mniej więcej 45% mieszkańców, według różnych badań rower posiada ok 70% Polaków. Można oczywiście mówić, że samochody zapewniają transport, służą jako pojazdy dowożące...rozwiń całość

    Samochody w Łodzi posiada mniej więcej 45% mieszkańców, według różnych badań rower posiada ok 70% Polaków. Można oczywiście mówić, że samochody zapewniają transport, służą jako pojazdy dowożące żywność, są na wyposażeniu służb ratowniczych. Racja.
    Ale większość samochodów w mieście to transport indywidualny, rzadko kiedy w samochodzie siedzi więcej niż jedna osoba - badania potwierdzają, że to średnio 1,2 osoby na samochód.
    W Łodzi mamy 2 tysiące km dróg dla samochodów i "aż" 80 km dróg rowerowych. Tutaj otwarto "aż" 1,5 km.
    Roczny budżet ZDiT wynosi miliard dwieście milionów złotych, z których w 2013 roku "aż" 10 mln przeznaczane są na drogi rowerowe.
    Jeśli chodzi o płacenie podatków to w przypadku dróg w miastach są najczęściej (a w miastach na prawach powiatu praktycznie zawsze) budowane za pieniądze samorządowe (i - obecnie - unijne), a na te składamy się wszyscy. Warto do tego dodać koszty zewnętrzne. Abstrahując od infrastruktury drogowej samochody kosztują mieszkańców znacznie więcej (w hałasie, spalinach, straconym czasie i przestrzeni oraz skutkach wypadków) niż są w stanie dorzucić do wspólnej kasy (jako VAT, akcyzę czy opłaty parkingowe). Dlatego tworzenie ułatwień dla rowerów, które zmniejszą użycie aut w mieście, traktuje się w dojrzałych ekonomicznie krajach jako inwestycję a nie koszt.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    koszty

    olek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 12

    skoro mówisz że składamy się wszyscy, to czemu na siłę uszczęśliwia się wszystkich drogami rowerowymi i buspasami zamiast zrobić obwodnicę dla tirów i zapewnić sprawność i punktualność transportu...rozwiń całość

    skoro mówisz że składamy się wszyscy, to czemu na siłę uszczęśliwia się wszystkich drogami rowerowymi i buspasami zamiast zrobić obwodnicę dla tirów i zapewnić sprawność i punktualność transportu zbiorowego i dopiero potem ograniczać ruch samochodowy w mieście. Poza tym jak mowa o ilości rowerów i samochodów to sam posiadam 2 samochody i w sumie 6 rowerów (nie licząc tych z których wyrosły dzieci), jeździłem rowerem zanim większość z was rowerowi terroryści nauczyła się tyłek dobrze wycierać i jeżdżę nadal widząc jak znaczna część tych którzy nazywają sie rowerzystami nie zna elementarnych zasad ruchu drogowego. Jazda bez świateł, po przejściach dla pieszych to najmniejsze przewinienia. Jak dodasz do tego brak wyobraźni i postawę "mam rower jestem najważniejszy bo jestem eko itp" to nieszczęście gotowe. Do tego piszesz o ekonomicznie dojrzałych krajach, takim krajem Polska nie jest i długo nie będzie za panowania tego składu z PO na czele, bo to "inwestowanie" jak je nazywasz prowadzi tylko do wzrostu długu i nie niesie ze sobą wzrostu gospodarczego. Wzrost taki niosłyby drogi dla samochodów, którymi poza ludźmi jeżdżą też towary. Poza tym jak jesteś taki eko to powiedz z czego masz buty, czy masz prąd w mieszkaniu i czym się żywisz. jak butów sam sobie nie robisz, korzystasz z tego co produkują brudne elektrownie i jesz mięso to żaden z ciebie ekolog tylko hipokryta.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Miasto nie tylko dla samochodów!

    Też mieszkaniec i podatnik (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 10

    skoro mówisz że składamy się wszyscy, to czemu na siłę uszczęśliwia się wszystkich drogami dla samochodów i parkingami dla nich zamiast zrobić porządne drogi rowerowe i zapewnić sprawność i...rozwiń całość

    skoro mówisz że składamy się wszyscy, to czemu na siłę uszczęśliwia się wszystkich drogami dla samochodów i parkingami dla nich zamiast zrobić porządne drogi rowerowe i zapewnić sprawność i punktualność transportu zbiorowego? zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Ale manipulant rowerowy (typowa ciemnota fanatyczno-rowerowa), albo zawodowy oszust

    precz z rowerowmi terrorystami (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 15

    twoje statystyki to sobie zostaw debilom. Ja mam 1 samochód i 4 rowery, a w tym używanych co dzień rowerów 0, a samochód jedzie kilkadziesiąt km każdego dnia. Jak ktoś chce dla rekreacji to bierze...rozwiń całość

    twoje statystyki to sobie zostaw debilom. Ja mam 1 samochód i 4 rowery, a w tym używanych co dzień rowerów 0, a samochód jedzie kilkadziesiąt km każdego dnia. Jak ktoś chce dla rekreacji to bierze i się przejedzie raz w tygodniu. Więcej nie znam w otoczeniu innych przypadków a stale się spotykam z wieloma rodzinami. Tak więc schowaj sobie te rowerowe bajki gdzie ciemno. Dodam więcej, a mianowicie mam 2 komplety deskorolek i 3 wrotek. I dalej statystyki: jest więcej wrotkarzy i deskorolkarzy, a nie wspomnę o nordic-głupocie (prawie każdy ma tylko nie wie do czego służą). Wniosek s twoich interpretacji statystyk : zamknąć ulice dla samochodów, bo mało co używane i dać w użytkowanie rowerowym oszołomom, wrotkarzom, deskorolkarzom i pieszym. Wciskasz kit głupotami o statystykach. W statystykach nie są ważne liczby tylko interpretacja, a tę rowerowy głupolu robisz pod siebie. Wykaż praktycznie, że na rowerach przeciętny obywatel pokonuje większy dystans niż samochodem, czy innym pojazdem silnikowym, a potem dokładaj rowerowe głupoty do papki wszechogarniającej.
    Jakiś czas temu próbowano nam wmówić, że kobiety jeżdżą bezpieczniej bo nie mają mniej wypadków. Tyle że to było 20 lat temu i rzadko która kobieta poruszała się samochodem często (było mniej niż 1 auto na rodzinę i prowadził zwykle mężczyzna). Krzyczano o tej głupocie, że kretyni podchwycili. Problem jednak był wtedy taki: coraz więcej kobiet miało prawo jazdy, rzadko która jeździła. Właśnie tak wyglądają twoje wywody nastawione raczej na naiwność czytelnika.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    do rowero sceptyków

    rowero - driver (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 7 / 10

    Ja poruszam się jednym i drugim (po prostu dobieram środek lokomocji w zależności od potrzeb). Krótko zamknę dyskusję. Rzut oka na jakikolwiek ranking jakości życia w dużych metropoliach uwiadamia...rozwiń całość

    Ja poruszam się jednym i drugim (po prostu dobieram środek lokomocji w zależności od potrzeb). Krótko zamknę dyskusję. Rzut oka na jakikolwiek ranking jakości życia w dużych metropoliach uwiadamia nam, że najlepiej żyje się tam gdzie samochodów jest jak najmniej, za to przestrzeń jest przyjazna pieszym i rowerom.
    Dziękuję. zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Też sądzę, że lepiej bez samochodów i stacji benzynowych

    driver (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 9

    ale jakoś nikt w Polszy nie zapewnia nam godziwych warunków życia tak abyśmy nie musieli gnać autami na złamanie karku, żeby utrzymać rodzinę i mieszkanie. I od tego ja bym zaczął, a reszta sama...rozwiń całość

    ale jakoś nikt w Polszy nie zapewnia nam godziwych warunków życia tak abyśmy nie musieli gnać autami na złamanie karku, żeby utrzymać rodzinę i mieszkanie. I od tego ja bym zaczął, a reszta sama przyjdzie. Teraz mamy sytuacje, gdzie grupka maniaków namawia na przesiadanie się na rowery, ale michy nam nie chcą zapełnić.
    Dziękuję.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    @driver

    rowero - driver (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 11 / 11

    Jest to raczej kwestia wydajności pracy, niż ilości rowerów czy samochodów na ulicy. Wojenka samochodowo - rowerowa jest wywołana sztucznie w typowo polski sposób. (myślimy ciągle o samochodzie...rozwiń całość

    Jest to raczej kwestia wydajności pracy, niż ilości rowerów czy samochodów na ulicy. Wojenka samochodowo - rowerowa jest wywołana sztucznie w typowo polski sposób. (myślimy ciągle o samochodzie jako fetyszu awansu społecznego, a nie o narzędziu) musimy stosować się do najlepszych praktyk europejskich i od tego nie ma odwrotu. W Danii np. nikogo nie dziwi minister na rowerze w drodze do pracy - u nas pisałaby o tym prasa.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Ale na Przybyszewskiego drogę rowerową skrócili

    hohoho (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 12 / 9

    i to jest skandal, bo te 500 metrów do Niciarnianej dawałoby komfort dla pieszych i cyklistów, gdyż na Niciarnianej jest droga rowerowa do Piłsudskiego. Ale doczekać się takich szlaków połączonych...rozwiń całość

    i to jest skandal, bo te 500 metrów do Niciarnianej dawałoby komfort dla pieszych i cyklistów, gdyż na Niciarnianej jest droga rowerowa do Piłsudskiego. Ale doczekać się takich szlaków połączonych coś nie można...zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Przybyszewskiego to niestety kiepski przykład drogi rowerowej

    RowerowaLodz.pl (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 6

    Zrobiona przy okazji inwestycji za którą miasto zapłaciło 41 mln złotych, a mimo to droga rowerowa jest na tylko pewnym fragmencie, z którego nie ma jak zjechać:...rozwiń całość

    Zrobiona przy okazji inwestycji za którą miasto zapłaciło 41 mln złotych, a mimo to droga rowerowa jest na tylko pewnym fragmencie, z którego nie ma jak zjechać: http://rowerowalodz.pl/nowe-drogi/przybyszewskiegozwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dość!

    E (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 13

    Tych dwóch należy wyrzucić z Łodzi , dla dobra tego miasta.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Mapa ścieżek

    Rowerzysta (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 12 / 8

    Czy ktoś zna stronę z mapą ścieżek rowerowych po okolicach Łodzi? Nieraz widuję białe tabliczki z niebieskim prostokątem, rowerem i napisem "Łódzkie".


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    xxx

    x (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 7

    rowerowa lodz sobie wpisz:D urzad ma fajne www

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    rowerzysto !

    i ty rowerzystko ! (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5 / 9

    ludu bicykliczny! - Czy próbowaliście tu ? :
    http://lodzkie.travel/?kat=szlaki&sub=2

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    lodz

    lodz (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 16 / 19

    1,5 km ścieżki za 3 mln zł ! ! ! Ciekawe skąd się bierze deficyt ? Ciekawe czy już zmądrzeli, że zamiast kostki, położyli dywanik asfaltowy bez wertepów...w mieście krawężników ! Nie ma Pana w...rozwiń całość

    1,5 km ścieżki za 3 mln zł ! ! ! Ciekawe skąd się bierze deficyt ? Ciekawe czy już zmądrzeli, że zamiast kostki, położyli dywanik asfaltowy bez wertepów...w mieście krawężników ! Nie ma Pana w mieście, tylko populistyczne rządy PO na wymarciu. zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Mamy najdroższe ścieżki rowerowe w Polsce

    zxc (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 11

    i dlatego opłaca się je budować.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    hmm

    XYZ (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 23 / 9

    Za to 425mln za 2,5km drogi to już nie powoduje deficytu?

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo