
Agnieszka Magnuszewska
Aktualizacja:
PiS chce dymisji dyrektora ZDiT Grzegorza Nity ©fot. Grzegorz Gałasiński
Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!
Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.
amiz (gość)
ja sie tylko zimy boje, bo jak cos pierdzielnie po drodze, to łódź już nie ruszy, objazdów ojazdów nie da się juz zrobic, no chyba że dookoła łodzi
juzek (gość)
hahaha co ja wlasnie ogarnalem, wezcie wpiszcie w Google 'Ganja Chińczyk reakcja' chyba nie dałbym rady do końca :P
przecież ruch pieszy maleje, a samochodowy wzrasta (gość)
A dlaczego ul.Piotrkowska po remoncie jest węższa o ok.4 metry dla transportu kołowego? Czy trzeba było wydawać 60 ml;n.zł. aby zafundować łodzianom taki koszmar transportowy, na którym ani stanąć...rozwiń całość
A dlaczego ul.Piotrkowska po remoncie jest węższa o ok.4 metry dla transportu kołowego? Czy trzeba było wydawać 60 ml;n.zł. aby zafundować łodzianom taki koszmar transportowy, na którym ani stanąć ani zawrócić? Czy może projektant tej koszmarnej modernizacji lubi jak samochody parkują na chodnikach? Jak ma się rozwijać nasze miasto, skoro żaden biznesmen nie postawi samochodu na tej ulicy? A gdzie zatem zaopatrzenie sieci sklepów i restauracji? Czy ludzie Stępnia i on sam tego nie widzą co tam się dzieje?zwiń
NP (gość)
To rozwój miasta zależy od tego, czy biznesmen postawi swoje auto pod drzwiami swojego sklepu? Oj, polaki-buraki, słoma z butów.
cebulowy oddech (gość)
że wszyscy na rowerach jeżdżom
szyna (gość)
przecież za tym stoi Stępień ksywa dziura
. (gość)
Zakłamanie.
Wojtek (gość)
Tym awansem, panienki z budowy Strabaka, która była szeregowym mało doświadczonym pracownikiem pokazał Nita, ze ma coś z głowa i jest totalnie nieodpowiedziałny. Bo jak nazwać sytuację, kiedy...rozwiń całość
Tym awansem, panienki z budowy Strabaka, która była szeregowym mało doświadczonym pracownikiem pokazał Nita, ze ma coś z głowa i jest totalnie nieodpowiedziałny. Bo jak nazwać sytuację, kiedy zamienia się dwóch świetnych profesjonalistów na panienkę, która na niczym się nie zna? I robi się to w sytuacji kiedy dla tej ekipy inwestycje drogowe są oczkiem w głowie.zwiń
Znawca (gość)
Pamiętajcie wszyscy, że każdy dyrektor dowolnego wydziału ma tyle kasy - ile da mu Rada Miejska i tyle władzy - ile da mu partia rządząca. A teraz proponuję uświadomić sobie kto ma w Łodzi...rozwiń całość
Pamiętajcie wszyscy, że każdy dyrektor dowolnego wydziału ma tyle kasy - ile da mu Rada Miejska i tyle władzy - ile da mu partia rządząca. A teraz proponuję uświadomić sobie kto ma w Łodzi większość i zrozumieć wreszcie, że to nie żadni dyrektorzy ZDiT czy MPK odpowiadają za rozkłady jazdy częstotliwości. liczby kursów, itd. Oni po prostu tak szyją - jak im dostarczają materiału politycy.zwiń
xxx (gość)
Wczoraj przeczytałem w dodatku do DŁ poczet dyrektorów ZDiTu. Jestem przerażony tym co tam podano. Otóż na pierwsze miejsce rzuca się w oczy, że prawie każdy z dyrektorów miał swojego protektora...rozwiń całość
Wczoraj przeczytałem w dodatku do DŁ poczet dyrektorów ZDiTu. Jestem przerażony tym co tam podano. Otóż na pierwsze miejsce rzuca się w oczy, że prawie każdy z dyrektorów miał swojego protektora czyli był popierany przez kogoś z władz Łodzi. Nie ważne są i były kompetencje byle było poparcie. Po drugie większość dyrektorów była kilka miesięcy na stanowisku. Jak można prowadzić jakiekolwiek działania w tak krótkim okresie dyrektorowania. Po trzecie ilość tych dyrektorów a tak krótkim czasie jest przerażająca i tym samym śmieszna. Zanim nowy dyrektor rozeznał się w sytuacji to przestał już być dyrektorem. W przypadku ZDiTu sprawdza się zawód dyrektor. Od prądu, domów czy pociągów to byli fachowcy na drogach się nie znali. Może by wreszcie ten cały ZDiT rozpieprzyć z drobny mak i powołać nowy wydział z całkiem nowymi fachowcami. Teraz powinniśmy zrozumieć dlaczego mamy na drogach taki horror skoro rządzili tymi drogami tacy "fachowcy". Najgorsze, że ci fachowcy ze ZDiTu mieli jako jedyni patent na swoje czasami wątpliwej jakości rozwiązania drogowe. Nie potrafili słuchać kierowców czy pieszych którzy często sugerowali lepsze i bezpieczniejsze rozwiązania. Bo ci ze ZDiTu rządzili zza biurek przy Piotrkowskiej 175.zwiń
xxx (gość)
W papierowym wydaniu p******** z Dziennika napisała, że już zdemontowano trakcję tramwajową na trasie WZ pomiędzy Kilińskiego a Żwirki. Tylko w którym miejscu WZ przecina Żwirki? Trochę rzetelności...rozwiń całość
W papierowym wydaniu p******** z Dziennika napisała, że już zdemontowano trakcję tramwajową na trasie WZ pomiędzy Kilińskiego a Żwirki. Tylko w którym miejscu WZ przecina Żwirki? Trochę rzetelności dziennikarskiej.zwiń
sss (gość)
Rozumiem, że po odwołaniu Dyrektora ZDiT, następca wstrzyma roboty, ułoży zdemontowane tory, przywróci komunikację zbiorową na dotychczasowe trasy i będzie jak trzeba. Prawda panie Mastalerek?...rozwiń całość
Rozumiem, że po odwołaniu Dyrektora ZDiT, następca wstrzyma roboty, ułoży zdemontowane tory, przywróci komunikację zbiorową na dotychczasowe trasy i będzie jak trzeba. Prawda panie Mastalerek? Chyba, że chodzi o show must go on..
zwiń
Prawda (gość)
Po co te pisaniny? I tak rady nie data, ani nita ani inny zdita! Już po ptokach