Dyrektor ZDiT w Łodzi powinien zostać odwołany?

    Dyrektor ZDiT w Łodzi powinien zostać odwołany?

    Agnieszka Magnuszewska

    Dziennik Łódzki

    Aktualizacja:

    Dziennik Łódzki

    Łódzki radny oraz poseł PiS oczekują zwolnienia dyrektora Zarządu Dróg i Transportu. Powód? Zatłoczone tramwaje, do których nie mieszczą się wszyscy pasażerowie, oczekujący na przystankach.
    PiS chce dymisji dyrektora ZDiT Grzegorza Nity

    PiS chce dymisji dyrektora ZDiT Grzegorza Nity ©fot. Grzegorz Gałasiński

    Radny Piotr Adamczyk i poseł PiS Marcin Mastalerek wytykali podczas piątkowej konferencji liczne błędy w kursowaniu łódzkiej komunikacji miejskiej.

    - W tramwajach na trasie ŁTR panuje straszny tłok, pasażerowie nie mieszczą się do składów i załapują dopiero na drugi kurs. To efekt tego, że na trasie ŁTR i w innych częściach Łodzi nadal obowiązują letnie rozkłady jazdy - podkreśla Adamczyk. - Po 4 listopada, gdy kolejni łodzianie zdecydują się korzystać z komunikacji miejskiej, będzie jeszcze gorzej.

    MPK potwierdza, że od pierwszego dnia modernizacji trasy W-Z (wtorek) pasażerowie zgłaszają problemy ze zbyt małą częstotliwością kursów na trasie ŁTR. Uwagi dotyczą głównie linii 2 i 3. - Przekazujemy te uwagi do Zarządu Dróg, który odpowiada za częstotliwość kursów - mówi Sebastian Grochala, rzecznik MPK.

    Według Adamczyka, za sytuację komunikacyjną powinien ponieść odpowiedzialność Grzegorz Nita, dyrektor Zarządu Dróg i Transportu. - Za sytuację na drogach zwolniono dwóch zastępców dyrektora Nity, którzy nie zawinili tak bardzo jak on. Przecież to dyrektor Nita odpowiada za modernizację trasy W-Z - podkreśla Adamczyk.

    Radny PiS oczekuje też zwołania nadzwyczajnej sesji rady, dotyczącej komunikacji miejskiej. Wniosek w tej sprawie złożył w piątek. Porządek obrad przewiduje informację prezydent Łodzi na temat utrudnień w funkcjonowaniu transportu zbiorowego.

    Raport o utrudnieniach MPK interesuje PiS, SLD chciałoby poznać wielkość oszczędności, związanych z zawieszeniem kilku linii tramwajowych. - Pieniądze te powinny zostać przekazane na zwiększenie częstotliwości kursów na trasie ŁTR oraz między Widzewem a Teofilowem - zaznacza Tomasz Trela, radny SLD.

    Na razie udogodnienie, jakie przewidziano dla pasażerów MPK, to dodatkowy przystanek na ulicy Struga, który ma funkcjonować od soboty. Mają się na nim zatrzymywać autobusy linii: 74, 74A, 74B, 80 i 83.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (23)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    zima

    amiz (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2

    ja sie tylko zimy boje, bo jak cos pierdzielnie po drodze, to łódź już nie ruszy, objazdów ojazdów nie da się juz zrobic, no chyba że dookoła łodzi

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ale jak

    juzek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    hahaha co ja wlasnie ogarnalem, wezcie wpiszcie w Google 'Ganja Chińczyk reakcja' chyba nie dałbym rady do końca :P

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dlaczego zmieniono parametry szerokości jezdni ul.Piotrkowskiej?

    przecież ruch pieszy maleje, a samochodowy wzrasta (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 9 / 7

    A dlaczego ul.Piotrkowska po remoncie jest węższa o ok.4 metry dla transportu kołowego? Czy trzeba było wydawać 60 ml;n.zł. aby zafundować łodzianom taki koszmar transportowy, na którym ani stanąć...rozwiń całość

    A dlaczego ul.Piotrkowska po remoncie jest węższa o ok.4 metry dla transportu kołowego? Czy trzeba było wydawać 60 ml;n.zł. aby zafundować łodzianom taki koszmar transportowy, na którym ani stanąć ani zawrócić? Czy może projektant tej koszmarnej modernizacji lubi jak samochody parkują na chodnikach? Jak ma się rozwijać nasze miasto, skoro żaden biznesmen nie postawi samochodu na tej ulicy? A gdzie zatem zaopatrzenie sieci sklepów i restauracji? Czy ludzie Stępnia i on sam tego nie widzą co tam się dzieje?zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Ciekawe

    NP (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5 / 1

    To rozwój miasta zależy od tego, czy biznesmen postawi swoje auto pod drzwiami swojego sklepu? Oj, polaki-buraki, słoma z butów.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    a Danii to taka bida

    cebulowy oddech (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 2

    że wszyscy na rowerach jeżdżom

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Oj tam oj tam

    szyna (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 2

    przecież za tym stoi Stępień ksywa dziura

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Ma taki sam charakter, jaka ma aparycję i twarz.

    . (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

    Zakłamanie.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nita powinien odejść za to kogo powołał na obecnego swojego zastepcę.

    Wojtek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 7 / 3

    Tym awansem, panienki z budowy Strabaka, która była szeregowym mało doświadczonym pracownikiem pokazał Nita, ze ma coś z głowa i jest totalnie nieodpowiedziałny. Bo jak nazwać sytuację, kiedy...rozwiń całość

    Tym awansem, panienki z budowy Strabaka, która była szeregowym mało doświadczonym pracownikiem pokazał Nita, ze ma coś z głowa i jest totalnie nieodpowiedziałny. Bo jak nazwać sytuację, kiedy zamienia się dwóch świetnych profesjonalistów na panienkę, która na niczym się nie zna? I robi się to w sytuacji kiedy dla tej ekipy inwestycje drogowe są oczkiem w głowie.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dyrektorzy są pionkami

    Znawca (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 7 / 3

    Pamiętajcie wszyscy, że każdy dyrektor dowolnego wydziału ma tyle kasy - ile da mu Rada Miejska i tyle władzy - ile da mu partia rządząca. A teraz proponuję uświadomić sobie kto ma w Łodzi...rozwiń całość

    Pamiętajcie wszyscy, że każdy dyrektor dowolnego wydziału ma tyle kasy - ile da mu Rada Miejska i tyle władzy - ile da mu partia rządząca. A teraz proponuję uświadomić sobie kto ma w Łodzi większość i zrozumieć wreszcie, że to nie żadni dyrektorzy ZDiT czy MPK odpowiadają za rozkłady jazdy częstotliwości. liczby kursów, itd. Oni po prostu tak szyją - jak im dostarczają materiału politycy.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Poczet dyrektorów ZDiTu

    xxx (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 1

    Wczoraj przeczytałem w dodatku do DŁ poczet dyrektorów ZDiTu. Jestem przerażony tym co tam podano. Otóż na pierwsze miejsce rzuca się w oczy, że prawie każdy z dyrektorów miał swojego protektora...rozwiń całość

    Wczoraj przeczytałem w dodatku do DŁ poczet dyrektorów ZDiTu. Jestem przerażony tym co tam podano. Otóż na pierwsze miejsce rzuca się w oczy, że prawie każdy z dyrektorów miał swojego protektora czyli był popierany przez kogoś z władz Łodzi. Nie ważne są i były kompetencje byle było poparcie. Po drugie większość dyrektorów była kilka miesięcy na stanowisku. Jak można prowadzić jakiekolwiek działania w tak krótkim okresie dyrektorowania. Po trzecie ilość tych dyrektorów a tak krótkim czasie jest przerażająca i tym samym śmieszna. Zanim nowy dyrektor rozeznał się w sytuacji to przestał już być dyrektorem. W przypadku ZDiTu sprawdza się zawód dyrektor. Od prądu, domów czy pociągów to byli fachowcy na drogach się nie znali. Może by wreszcie ten cały ZDiT rozpieprzyć z drobny mak i powołać nowy wydział z całkiem nowymi fachowcami. Teraz powinniśmy zrozumieć dlaczego mamy na drogach taki horror skoro rządzili tymi drogami tacy "fachowcy". Najgorsze, że ci fachowcy ze ZDiTu mieli jako jedyni patent na swoje czasami wątpliwej jakości rozwiązania drogowe. Nie potrafili słuchać kierowców czy pieszych którzy często sugerowali lepsze i bezpieczniejsze rozwiązania. Bo ci ze ZDiTu rządzili zza biurek przy Piotrkowskiej 175.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    rewelacyjna wiadomość

    xxx (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 1

    W papierowym wydaniu p******** z Dziennika napisała, że już zdemontowano trakcję tramwajową na trasie WZ pomiędzy Kilińskiego a Żwirki. Tylko w którym miejscu WZ przecina Żwirki? Trochę rzetelności...rozwiń całość

    W papierowym wydaniu p******** z Dziennika napisała, że już zdemontowano trakcję tramwajową na trasie WZ pomiędzy Kilińskiego a Żwirki. Tylko w którym miejscu WZ przecina Żwirki? Trochę rzetelności dziennikarskiej.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Core pomysły desantu PIS ze Szczecina

    sss (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 9

    Rozumiem, że po odwołaniu Dyrektora ZDiT, następca wstrzyma roboty, ułoży zdemontowane tory, przywróci komunikację zbiorową na dotychczasowe trasy i będzie jak trzeba. Prawda panie Mastalerek?...rozwiń całość

    Rozumiem, że po odwołaniu Dyrektora ZDiT, następca wstrzyma roboty, ułoży zdemontowane tory, przywróci komunikację zbiorową na dotychczasowe trasy i będzie jak trzeba. Prawda panie Mastalerek? Chyba, że chodzi o show must go on..

    zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dejta se spokoj hopaki ze zdita

    Prawda (gość)

    Zgłoś naruszenie treści

    Po co te pisaniny? I tak rady nie data, ani nita ani inny zdita! Już po ptokach

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo