Elektroniczny system rejestracji w wydziale komunikacji

    Elektroniczny system rejestracji w wydziale komunikacji

    Agnieszka Jasińska

    Dziennik Łódzki

    Aktualizacja:

    Dziennik Łódzki

    Pani Marzena nie miała problemu z obsługą urządzenia
    1/4
    przejdź do galerii

    Pani Marzena nie miała problemu z obsługą urządzenia ©Krzysztof Szymczak

    Wszystko wskazuje na to, że kilkugodzinne kolejki w łódzkim wydziale komunikacji to już przeszłość. Uruchomiono właśnie elektroniczny system, dzieki któremu rejestracja samochodu ma przebiegać sprawniej i szybciej.
    - Od czwartku zaczyna funkcjonować rejestracja internetowa. To znaczy, że każdy kto chce na przykład zarejestrować auto, może zapisać się na wizytę w urzędzie przez internet - tłumaczy Jarosław Chwiałkowski, zastępca dyrektora łódzkiego wydziału komunikacji. - Aby to zrobić należy wejść na stronę internetową urzędu miasta. Tam znajdziemy zakładkę z rezerwacjami. Trzeba wybrać dzień i godzinę wizyty. I cierpliwie czekać. W wybranym dniu należy stawić się w wydziale komunikacji. Jednak uważajmy, by się nie spóźnić, bo w takim wypadku nasza wizyta zostanie anulowana.

    Można też przyjść do urzędu bez zapisywania się przez internet. Wówczas trzeba podejść do tzw. biletomatu.

    Po odbiorze biletu trzeba obserwować monitory zawieszone w hali obsługi klientó. To na nich wyświetli się numer naszego biletu i numer stanowiska, do którego będziemy musieli podejść.

    Nowy system kosztował 334 tys.zł. Na tę sumę złożyło się m.in.: 8 monitorów LCD wyświetlających przywoływane kolejno numery biletów, 57 wyświetlaczy stanowiskowych (wyświetlających informacje o przywołanym i obsługiwanym w danym czasie numerze biletu), 4 wolnostojące urządzenia do wydruku biletów (biletomaty).

    W wydziale komunikacji obsługiwanych jest około 100 osób na godzinę. Od początku tego roku urząd odwiedziło już ponad 13 tys. osób. Średni czas oczekiwania wynosi teraz 7 minut. Jeszcze kilka miesięcy temu w kolejkach trzeba było czekać nawet po kilka godzin.

    - Chcemy podobny system wprowadzić we wszystkich Centrach Obsługi Mieszkańców - zapowiedziała Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi. - Zmieniają się realia i robimy wszystko, by urząd miasta był nowoczesny.



    Zapisz się do newslettera

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    bujda

    on (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    to wszystko bujda kolejki są tak jak były czeka się godzinami a nie ponoć siedem minut

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Szczęśliwa Pani Prezydent

    łodzianin (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 52 / 61

    NO I Z CZEGO SIĘ PANI PREZYDENT TAK CIESZY? Z TEGO, ŻE OPROWADZAŁ PANIĄ TYLKO wicedyrektor chwiałkowski? A GDZIE BYŁ dyrektor (emeryt) WYDZIAŁU kądziela - ZNOWU (JAK ZAWSZE) GRAŁ NA KOMPUTERZE W...rozwiń całość

    NO I Z CZEGO SIĘ PANI PREZYDENT TAK CIESZY? Z TEGO, ŻE OPROWADZAŁ PANIĄ TYLKO wicedyrektor chwiałkowski? A GDZIE BYŁ dyrektor (emeryt) WYDZIAŁU kądziela - ZNOWU (JAK ZAWSZE) GRAŁ NA KOMPUTERZE W KARTY? TRZEBA BYŁO JEDNAK POROZMAWIAĆ Z NAMI, SZARYMI PRACOWNIKAMI. Żal mi Pani.zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo