Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

EU-MED Summit 2019. Konferencja dotycząca innowacji i start-upów w medycynie w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton

Matylda Witkowska
Matylda Witkowska
Około 400 uczestników bierze udział w konferencji EU-MED Summit 2019 w Łodzi. W środę i w czwartek (24-25 września) w hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi spotykają się twórcy innowacji w branży medycznej od małych start-upów po dużych inwestorów, a także instytucje zajmujące się wspieraniem nowych technologii w medycynie.

Konferencja ma przybliżyć uczestnikom najnowsze trendy i innowacje w opiece zdrowotnej, promocję lokalnych start-upów i pomoc w znalezieniu im inwestorów.

Jak podkreślał w panelu rozpoczynającym konferencję Yossi Bornstein, założyciel Shizim Group, Łódź została wybrana nieprzypadkowo. Polski rynek rozwija się bowiem bardzo dynamicznie.

Uczestnicy dyskutowali m.in. o przyszłości technologii medycznych, sposobach finansowania start-upów, roli szpitali w rozwijaniu innowacji medycznych czy możliwościach rozwoju nowych technologii w Łodzi.

Wiele łódzkich młodych firm z branży technologii medycznych prezentowało swoje rozwiązania. Jednym z uczestników jest łódzka firma Exal Bone. To start up, który szuka środków na produkcję nowatorskiego opatrunku ortopedycznego, który może zastąpić gips. Dzięki temu pacjent uniknie uciążliwości noszenia tygodniami twardej skorupy.

- W naszym opatrunku można się kąpać, nie ma świądu i łatwo można zmienić kształt, jeśli po założeniu opatrunek okaże się za mały - wylicza Łukasz Piotrowski, przedstawiciel firmy. - Teraz szukamy inwestora, żeby uruchomić produkcję - mówi Piotrowski.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Te produkty powodują cukrzycę u Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki