18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Festiwal Filharmonii Łódzkiej doceniony w prestiżowym konkursie

mar
Festiwal Filharmonii Łódzkiej ma szansę na prestiżową nagrodę
Festiwal Filharmonii Łódzkiej ma szansę na prestiżową nagrodę Dzienni Łódzki / archiwum
Wędrowny Festiwal Filharmonii Łódzkiej "Kolory Polski" 2010 zakwalifikował się do ścisłego finału V edycji konkursu Złote Formaty - najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie.

Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenie dedykowane szeroko pojętej promocji miejsc. Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. W tegorocznej edycji 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa zgłosiło 157 projektów promocyjnych.

Uczestnicy Konkursu ubiegają się o tytuł Złotego Formatu w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line. Festiwal Filharmonii Łódzkiej został zgłoszony w najliczniej obsadzonej kategorii event (48 zgłoszonych projektów). Do ścisłego etapu zakwalifikowało się 5 najlepszych projektów z każdej kategorii.

Na zwycięzców, oprócz prestiżowej statuetki Złote Formaty, czekają atrakcyjne nagrody, między innymi ogólnopolskie kampanie outdoorowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w warszawskim Metrze, ufundowane przez organizatora Konkursu i Festiwalu, Grupę Ströer. Łączna wartość kampanii to 100 tys. PLN brutto w każdej z pięciu kategorii konkursowych. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu - Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Projekty ocenia jury składające się z ekspertów w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich oraz osobistości i postaci życia publicznego. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełni Ernst & Young.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki