Łódź została przedstawiona jako atrakcyjne miasto ze względu na swoją wielokulturową historię, a także jako miasto modne, kreujące swój własny styl.
Goście z Francji byli pod wrażeniem zmian w Łodzi i tego, jak wiele się tu dzieje. Wymienili tu m.in. Łódź Design Festival, Fashion Week oraz Move Light Festival. Zwrócili też uwagę nawyjątkowość łódzkich scenerii: zabytkowe obiekty pofabryczne, pałace, wille i kamienice.
- Dziennikarz był zachwycony oryginalnością i kreatywnością młodych artystów oraz zauroczony miejscami jakie dzięki nim odkrył - powiedział Tomasz Rudomino, dyrektor POIT w Paryżu.
Reportaż ma 10 stron. Ukazał się w kwietniowym numerze gazety. Marie Claire Maison to magazyn wnętrzarski. Wydawany jest w nakładzie 122 tys. 307 egzemplarzy. Ukazuje się osiem razy w roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?