Gorąco we Wrzącej. Pierwszy ambasadorski sklep ODIDO w nowym, formacie otwarto we Wrzącej

Materiał informacyjny MAKRO
Udostępnij:
23 października 2021 r. w miejscowości Wrząca (woj. łódzkie) otwarty został pierwszy sklep marki ODIDO w nowym formacie. Wraz z nim MAKRO Polska rozpoczyna przebudowę całej sieci lokalnych punktów handlowych. W kolejnych 3 latach zamierza otwierać ponad 200 sklepów rocznie.

Odświeżona wizualizacja, przestronne alejki, czytelna nawigacja ułatwiająca zakupy, poszerzona oferta świeżych owoców, warzyw, nabiału i zdrowej żywności, bogaty wybór regionalnych wędlin i serów oraz punkt z kawą Costa – to tylko niektóre
z nowości czekających na klientów sklepu we Wrzącej, prowadzonego przez ambasadora marki ODIDO, Tomasza Rychlika. Widoczne dla kupujących zmiany to jednak zaledwie część innowacji wprowadzonych wraz ze startem nowego ODIDO.

W ramach otwarcia sklepu we Wrzącej MAKRO wspólnie z właścicielem sklepu, Tomaszem Rychlikiem przekazało 30 kompletów strojów dla lokalnego Klubu Piłkarskiego „KS Sokół”. Podczas otwarcia odbyła się też licytacja prac namalowanych przez uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Lutomiersku. Całość dochodu pochodzącego z licytacji została przekazana Radzie Rodziców na środki edukacyjne dla uczniów szkoły.

Naszą misją jest wspieranie rozwoju niezależnych przedsiębiorców. Wprowadzając nową odsłonę formatu sieci franczyzowej ODIDO, chcemy razem z naszymi franczyzobiorcami przenosić ich biznesy na jeszcze wyższy poziom. – mówi Dominik Branny, Prezes Zarządu MAKRO Polska. To oni kreują unikatowość swoich sklepów a my dostarczamy rozwiązań, które umożliwią sprawniejsze, nowocześniejsze prowadzenie biznesu. Chcemy, by ODIDO stanowiło synonim łatwych, przyjaznych i lokalnych zakupów. Naszym celem przez kolejne lata jest otwieranie ponad 200 sklepów ODIDO w nowym formacie rocznie na terenie całej Polski. Placówka we Wrzącej jest ambasadorem nowego rozdziału w rozwoju marki ODIDO na polskim rynku detalicznym.

Pierwsze sklepy ODIDO powstały w 2010 roku, jako odpowiedź na potrzeby klientów detalicznych MAKRO – prowadzenia własnego, niezależnego biznesu, przy jednoczesnym otrzymaniu wsparcia sprzedażowego. Od tego czasu obraz handlu detalicznego zmienił się diametralnie, Polska stała się jednym z najbardziej wymagających rynków Europy. Najważniejsza cecha marki ODIDO pozostaje jednak niezmienna: wciąż będą to biznesy prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców, najlepiej znających swoich klientów (a na co dzień sąsiadów). Nowy koncept ODIDO to tak lubiane lokalne sklepy ze swoją unikatową ofertą, z nowoczesnymi rozwiązaniami, spełniającymi potrzeby współczesnych konsumentów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Przejdź na stronę główną Dziennik Łódzki
Dodaj ogłoszenie