Do konkursu zgłoszeni zostali menedżerowie, którzy nie tylko skutecznie zarządzają firmą, powodując jej wzrost i rozwój, ale zarazem przestrzegają zasad etyki, przepisów prawa i reguł zdrowej konkurencji. W środę odbyło się posiedzenie Kapituły konkursu. Laureatów poznamy podczas wielkiej gali, która odbędzie się w najbliższy czwartek, w gmachu Filharmonii Łódzkiej przy ul. Narutowicza w Łodzi. Otrzymają oni statuetki w trzech kategoriach: firmy dużej, średniej oraz małego i mikroprzedsiębiorstwa. Po gali ukaże się specjalny dodatek „Dziennika Łódzkiego” poświęcony konkursowi.
Miło nam poinformować, że partnerami gali Menedżera Roku są w tym roku: Grupa Krotoski-Cichy (do której należą Audi Centrum Łódź i Dealer Audi Krotoski-Cichy Łódź), Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna, firma Elanda Pharma, Urząd Miasta Łodzi, Urząd Marszałkowski w Łodzi i firma Rossmann.
Grupa Krotoski-Cichy to lider w branży motoryzacyjnej, w której łódzkich salonach kupić możemy m.in. najnowsze modele Audi i Volkswagena. Rok 2019 to czas nowych wyzwań dla całej firmy. Łódzkim fanom motoryzacji nie umknęło z pewnością najmłodsze „dziecko” firmy - salon Porsche, znajdujący się przy al. Bartoszewskiego. - To dla nas swoista wisienka na torcie, jeśli chodzi o ofertę naszej grupy - mówi Maciej Foczpański, prezes łódzkiego oddziału Grupy Krotoski-Cichy. - To jedyny salon tej marki należący do nas i wiążemy z nim duże nadzieje.
Salon Porsche to nie jedyna nowość w Grupie Krotoski-Cichy, dla której rok 2019 będzie rokiem wielu nowych wyzwań.
- W 2019 r., scentralizowaliśmy działania na rynku łódzkim - mówi Maciej Foczpański. - Zarządzanie dwoma obiektami: na ul. Niciarnianej i al. Bartoszewskiego znajduje się obecnie w jednych rękach - dyrektora Sebastiana Ucińskiego. Do niedawna zachęcaliśmy nasze salony do pewnej konkurencji. Zakładaliśmy, że gdy będą one konkurencyjne wobec siebie, będziemy nawzajem się napędzać. Doszliśmy jednak do miejsca, w którym taka pogoń i dążenie do przebijania samych siebie stały się irracjonalne. Zdecydowanie lepsze jest wykorzystanie siły grupy jako jedności. Jesteśmy jedną wielką rodziną i działamy wszyscy wspólnie.
W związku z centralizacją działań, Grupa Krotoski-Cichy chce też wystąpić z jasnym przekazem do łódzkich miłośników motoryzacji oraz obecnych i przyszłych klietnów.
- To, że jeden salon nazywa się Audi Centrum Łódź, drugi Krotoski-Cichy nie znaczy, że nie jesteśmy razem - wyjaśnia Maciej Foczpański. - Występujemy jako dwa obiekty pod jedną marką.
Sukces w branży motoryzacyjnej polega przede wszystkim na spełnianiu oczekiwań klientów. Sprawianiu, że czują się partnerami. Pracownicy grupy Krotoski-Cichy świetnie zdają sobie z tego sprawę.
- Kiedyś to my edukowaliśmy od podstaw naszych klientów - tłumaczy Maciej Foczpański. - Mówiliśmy, co może posiadać dany samochód, co sobą prezentuje i jakie ma możliwości. Dzisiaj to klient przychodzi do nas, informuje nas o oczekiwaniach.
Salony Grupy Krotoski-Cichy, znajdują się przy ul. Niciarnianej 51/53 i przy al. Bartoszewskiego 13.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?