Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gwiazdy internetu spotkają się w Łodzi na See Bloggers

Dariusz Pawłowski
Dariusz Pawłowski
Natalia Kukulska
Natalia Kukulska Marzena Bugala- Azarko / Polska Press
Tegoroczna edycja największego festiwalu dla influencerów w Polsce - See Bloggers Łódź - odbędzie się w dniach 7-9 czerwca. „W naszej ulubionej i niesamowitej EC1” - podkreślają organizatorzy.

See Bloggers to festiwal twórców internetowych, gromadzący blogerów, youtuberów, influencerów. Jak zapowiadają organizatorzy, w siódmej edycji przedsięwzięcia ma wziąć udział 2,5 tys. uczestników.

- Cieszymy się, że See Bloggers kolejny raz odbędzie się w Łodzi i powiększa portfel wydarzeń współorganizowanych przez Łódzkie Centrum Wydarzeń. Festiwal w ubiegłym roku zgromadził blisko dwa tysiące osób. Nadchodząca, siódma edycja See Bloggers zapowiada się równie interesująco, to szereg kreatywnych warsztatów, paneli dyskusyjnych, prelekcji, przestrzeni otwartych zagospodarowanych przez partnerów festiwalu - mówi Maciej Łaski, dyrektor ŁCW.

Oficjalne otwarcie festiwalu zaplanowane jest na sobotę 8 czerwca, jednak już w piątek 7 czerwca odbędą się fotospacery miejskimi szlakami, a także Łódź Challenge, czyli grę miejska, w której kapitanami drużyn będą influencerzy.

Festiwalowe wydarzenia odbywać się będą na trzech scenach: Głównej, Twórców i Edukacyjnej. Na Scenie Głównej będzie można posłuchać m. in. Filipa Chajzera, Natalii Kukulskiej, Doroty Wellman, Soni i Mai Bohosiewicz, Maryli Rodowicz. Pojawi się też duet Maffashion & Red Lipstick Monster w wywiadzie, który przeprowadzą ze sobą. Panele dyskusyjne poruszą m. in. tematykę młodego pokolenia w Internecie, budowania autentyczności na kanałach YouTube, wnętrzarskich profili na Instagramie, hejtu, mowy nienawiści i tolerancji. Uczestnicy poznają też kobiecą siłę na Instagramie oraz męski punkt widzenia na social media.

Scenę Twórców wypełnią wystąpienia influencerów i autorów popularnych kanałów. W akcji będzie można zobaczyć Jana Kuronia, Martina Stankiewicza, Wiktora Mrozika, Annę Makowską (Doktor Ania), autorów kanałów Matura To Bzdura, Suchar Codzienny, Szparagi, Mnie Śmieszy, Busem Przez Świat. Zmodernizowana została Scena Edukacyjna, która w tym roku ugości nie tylko twórców internetowych, ale przede wszystkim osoby zajmujące się influencer marketingiem od biznesowej strony. O swoim doświadczeniu opowiedzą eksperci w dziedzinie marketingu online, twórcy oraz przedstawiciele marek. Organizatorzy zapowiadają, że będzie można spotkać Barbarę Stawarz-Garcię z Happy Content, Kamila Bolka z Lifetube, Katarzynę Johansson i Katarzynę Jabłońską z TVN, przedstawicieli Stor9, Patrycję Górecką-Butorę, Grzegorza Strzelca z SEO Planner, Huberta Wydrycha i Łukasza Zdrodowskiego z InfluTool, który jest partnerem merytorycznym Rankingu Polskich Influencerów 2018.

W programie są poza tym warsztaty w pięciu strefach. Instacademy będzie prowadzone pod pieczą Joanny Banaszewskiej i pozwoli twórcom internetowym lepiej poznać Instagrama. Funkcjonować będą też strefy Technologiczna, Beauty & Fashion, Rodzica i Cooking. Fani technologii i robotów mogą skorzystać z możliwości oferowanych przez Centrum Nauki i Techniki EC1 i wziąć udział w wyścigu robosamochodów.

W sobotni wieczór w Teatrze im. S. Jaracza odbędzie się Gala #Hashtagi Roku 2019. Wręczone zostaną na niej nagrody dla najaktywniejszych twórców internetowych w kategoriach: Bloger, Instagramer, YouTuber, Osoba Publiczna i Odkrycie See Bloggers Łódź. Imprezę uświetni koncert Natalii Kukulskiej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Filip Chajzer o MBTM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki