Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Hanna Zdanowska o konkursie na logo Łodzi

(Ad.)
Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki.
Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki. Dziennik Łódzki/archiwum
Wczesnym popołudniem prezydent Hanna Zdanowska organizuje spotkanie z mediami na temat konkursu na logo i hasło promocyjne Łodzi. Spotkanie odbywa się o 14:15 przed Dużą Salą Obrad urzędu miasta przy Piotrkowskiej 104.

Problem znaku graficznego Łodzi pojawił się po porażce miasta w wyścigu do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Konieczność budowy wyrazistej marki, podpartej hasłem i znakiem graficznym, wynikała też z zamówionej przez miasto strategii opracowanej przez firmę Demo.

W lutym mowa była o minimum 50 tysiącach złotych, które wydać trzeba będzie na nowe logo i hasło, wokół których można będzie zbudować skuteczną kampanię promocyjną miasta.

Mniej więcej w tym samym czasie mowa była o "liftingu" loga ŁESK 2016, choć ten pomysł miał wielu oponentów. Przeciwnicy podkreślali, że trudno promować Łódź symbolem porażki.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki