Urzędnicy nabierają wody w usta. - Ponad 80 proc. kwoty będzie pochodzić z funduszy unijnych - mówi jedynie Joanna Blewąska, rzeczniczka marszałka województwa.
Łódź promuje się jako centrum przemysłów kreatywnych. Jaka będzie marka województwa? Jeszcze nie wiadomo. Drogę mają wskazać szczegółowe badania. Na ich podstawie ma być też opracowana strategia promocji wymyślonej marki. Następnie pracownicy Urzędu Marszałkowskiego przejdą serię szkoleń.
Urząd Marszałkowski ma wysokie wymagania wobec agencji, która ma stworzyć dokument. Wykonawca musi mieć doświadczenie w przygotowywaniu strategii promocji marki terytorialnej i mieć w dorobku zamówienie, które opiewało na co najmniej 150 tys. zł. Podstawowym kryterium w przetargu jest wartość merytoryczna (60 proc.) cena to 40 proc.
Twórcy strategii dla Łódzkiego muszą uwzględnić markę Łodzi i innych gmin z województwa. Muszą także uwzględnić logo woj. łódzkiego. Logo autorstwa plastyczki Urszuli Karpińskiej nawiązuje do twórczości Katarzyny Kobro, łódzkiej artystki awangardowej.
CZYTAJ TEŻ: Jak polubić logo Łodzi [ZDJĘCIA]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?