Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kampania "Łódź Pozdrawia" nagrodzona po raz czwarty [ZDJĘCIA, FILM]

Agnieszka Magnuszewska
Kampania "Łódź Pozdrawia", która zachęcała do wizyty w tym mieście zdobywa kolejne nagrody. W czwartek nagrodzono ją już po raz czwarty.

Choć kampania "Łódź Pozdrawia" zakończyła się w ubiegłym roku, nadal zbiera nagrody. W czwartek wieczorem zwyciężyła w jednej z kategorii prestiżowego konkursu "Golden Arrow", który jest postrzegany jako jedno z najważniejszych wydarzeń branży marketingowej.

Konkurs "Golden Arrow" dotyczy marketingu bezpośredniego, docenia się w nim głownie skuteczność kampanii. "Łódź Pozdrawia" zdobyła w nim nagrodę główną w kategorii open oraz wyróżnienie w kategorii marketingu internetowego. Twórcą kampanii jest łódzka agencja MOSQI.TO.

- Nie stoi za nami żaden wielki kapitał ani globalny kontrakt reklamowy podpisywany gdzieś w Nowym Jorku czy Londynie, a mimo to konkurujemy z firmami z pierwszej ligi. Jest to ogromna satysfakcja. Motywacja, która pokazuje, że ciągle warto się starać - podkreśla Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.

Łódzka agencja otrzymała też za "Łódź Pozdrawia" nagrodę "Kreaturę 2014". Przyznano ją za kampanię billboardową, bo właśnie poprzez ten nośnik Łódź pozdrawiała we wszystkich dużych miastach od maja do listopada 2014 roku.

Natomiast w tym roku łódzką kampanię nagrodzono też w konkursie Kryształy PR-u (Grand Prix za najlepszą kreatywną kampanię promocyjną) oraz w konkursie Fundacji Komunikacji Społecznej w kategorii "Kampanie dla rozwoju".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki