Kancelaria Sejmu wygrała w sądzie z "Faktem". Chodzi o lot marszałek Elżbiety Witek rządowym śmigłowcem

Małgorzata Puzyr
Małgorzata Puzyr
Po niemal roku Fakt.pl przyznał, że podał nieprawdziwe informacje na temat rzekomej wizyty Marszałek Sejmu Elżbiety Witek rządowym śmigłowcem na Forum Ekonomicznym w Karpaczu
Po niemal roku Fakt.pl przyznał, że podał nieprawdziwe informacje na temat rzekomej wizyty Marszałek Sejmu Elżbiety Witek rządowym śmigłowcem na Forum Ekonomicznym w Karpaczu Fot. Adam Jankowski
Udostępnij:
Po niemal roku od nieprawdziwej publikacji i przegranej w dwóch instancjach sądowych, serwis Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska), zamieścił sprostowanie, że Marszałek Sejmu Elżbieta Witek nie leciała śmigłowcem na Forum w Karpaczu we wrześniu'21, ponieważ w ogóle nie była tam obecna.

Na portalu internetowym dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) zamieszczono sprostowanie nieprawdziwej informacji z września 2021 roku. Wówczas serwis donosił, że marszałek Sejmu Elżbieta Witek na Forum Ekonomiczne w Karpaczu poleciała rządowym śmigłowcem.

Sprostowanie to efekt prawomocnego orzeczenia sądowego.

Treść sprostowania

"9 września 2021 r. na portalu internetowym Fakt.pl w artykule „FORUM W KARPACZU. Spektakularne lądowanie marszałek Sejmu. Mamy wideo.” podano nieprawdziwe informacje na temat rzekomej wizyty Marszałek Sejmu Elżbiety Witek rządowym śmigłowcem na Forum Ekonomicznym w Karpaczu. Sytuacja taka nie miała miejsca. Marszałek Sejmu nie było w Karpaczu w trakcie tego Forum Ekonomicznego" - czytamy w sprostowaniu.

Jego treść zamieszczono na portalu Fakt.pl w środę.

"Roku i przegranej w dwóch instancjach sądowych potrzebował wydawca serwisu Fakt.pl (RASP), by w końcu sprostować, że Marszałek Sejmu nie leciała śmigłowcem na Forum w Karpaczu we wrześniu'21, gdyż w ogóle nie była tam obecna" - skomentował na Twitterze Andrzej Grzegrzółka, szef Centrum Informacyjnego Sejmu.

rs

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Politycy w studiu i.PL krytykują wpis Sikorskiego o Nord Stream

Materiał oryginalny: Kancelaria Sejmu wygrała w sądzie z "Faktem". Chodzi o lot marszałek Elżbiety Witek rządowym śmigłowcem - Portal i.pl

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
Pestycyd
Fakt drugi po Głosie Telavivu taki wiarygodny.
G
Gość
"Fakt" ma tyle wspólnego z faktami co kiedyś sowiecka "Prawda" z prawdą.
Więcej informacji na stronie głównej Dziennik Łódzki
Dodaj ogłoszenie