Wycofanie znanej Polakom marki z rynku wiąże się z przejęciem 100 proc. udziałów w firmie Polska Telefonia Cyfrowa przez niemiecki koncern Deutsche Telekom. Transakcja została sfinalizowana w styczniu. DT znany jest z tego, że we wszystkich 50 krajach, w których jest obecna, używa tej samej marki: T-Mobile.
- Dotychczasowi abonenci Ery zmiany nazwy właściwie nie odczują - zapewnia Grzegorz Borus, dyrektor marketingu i sprzedaży firmy Polska Telefonia Cyfrowa. Zmieni się logo na wyświetlaczu telefonu oraz na fakturach. Nie zmieni się nazwa operatora - tak jak do tej pory będzie to PTC. Nie trzeba będzie podpisywać nowej umowy ani jej zmieniać. Także dotychczasowe warunki umów pozostaną aktualne.
- Sieć T-Mobile będzie oferować wszystkie usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne, świadczone przez PTC pod marką Era, a także wprowadzi nowe, które podniosą jakość oferty - zapowiada Wojciech Strzałkowski z biura prasowego PTC.
Jednym z trzech filarów nowej oferty będą abonamenty umożliwiające bezpłatne, nielimitowane rozmowy ze wszystkimi abonamentami sieci T-Mobile w Polsce i na świecie.
- Wprowadzamy tego typu ofertę jako pierwszy operator na świecie - podkreśla Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji PTC.
Osoba wykupująca abonament ''Zawsze rozmawiaj'' za 39 zł miesięcznie zyska możliwość nielimitowanych rozmów z 13 mln osób w Polsce i 123 milionami, w krajach takich jak m.in. Niemcy, Wielka Brytania, USA (dotychczasowi klienci będą mogli dokupić odpowiedni pakiet do abonamentu).
Ale darmowe rozmowy w ramach sieci bez limitu to nie wszystko. Pod hasłem ''Roaming tak tani jak w kraju'' T-Mobile rzuca rękawicę konkurencji, proponując niższe ceny połączeń dla osób wyjeżdżających za granicę. Wykupując pakiet ''wszędzie rozmawiaj'' za 9 zł, będzie można rozmawiać i przyjmować telefony i SMS-y już po 30 gr za minutę.
- Oznacza to, że nasze ceny będą niższe niż u konkurencyjnych operatorów nawet o 81 proc. - podkreśla Brzegorz Bors. Obniżono też ceny pakietów transmisji danych.
Wraz z pojawieniem się nowej marki zmieni się wygląd salonów. Już w niedzielę na pierwszych 330 salonach firmowych zamiast charakterystycznego błękitnego logo ery pojawi się litera T w kolorze margenty (odcień różu). Proces zmiany wszystkich ponad tysiąca salonów potrwa kilka miesięcy. Łącznie PTC planuje wydać na to co najmniej 100 mln zł.
5 czerwca ruszy także druga część akcji reklamowej, rozpoczętej niespełna dwa tygodnie temu. Twarzą marki będzie znany polski aktor Jan Nowicki, dla którego to pierwsza przygoda z reklamą. Hasłem przewodnim będzie ''Chwile, które łączą''. To polska wersja hasła DT ''Life is for sharing''.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?