18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci Ery od niedzieli ujrzą nowe logo sieci

Joanna Pieńczykowska
Roaming w cenie rozmów krajowych i darmowe rozmowy w  całej sieci na świecie -  to cześć nowej oferty
Roaming w cenie rozmów krajowych i darmowe rozmowy w całej sieci na świecie - to cześć nowej oferty Joanna Tarnowska
5 czerwca 13 milionów abonentów sieci Era zobaczy na wyświetlaczach swoich telefonów nową markę T-Mobile. Tego dnia właśnie zniknie z rynku po 15 latach istnienia marka Era. Zamieni się w światowy brand T-Mobile, obecny w 50 krajach.

Wycofanie znanej Polakom marki z rynku wiąże się z przejęciem 100 proc. udziałów w firmie Polska Telefonia Cyfrowa przez niemiecki koncern Deutsche Telekom. Transakcja została sfinalizowana w styczniu. DT znany jest z tego, że we wszystkich 50 krajach, w których jest obecna, używa tej samej marki: T-Mobile.

- Dotychczasowi abonenci Ery zmiany nazwy właściwie nie odczują - zapewnia Grzegorz Borus, dyrektor marketingu i sprzedaży firmy Polska Telefonia Cyfrowa. Zmieni się logo na wyświetlaczu telefonu oraz na fakturach. Nie zmieni się nazwa operatora - tak jak do tej pory będzie to PTC. Nie trzeba będzie podpisywać nowej umowy ani jej zmieniać. Także dotychczasowe warunki umów pozostaną aktualne.

- Sieć T-Mobile będzie oferować wszystkie usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne, świadczone przez PTC pod marką Era, a także wprowadzi nowe, które podniosą jakość oferty - zapowiada Wojciech Strzałkowski z biura prasowego PTC.

Jednym z trzech filarów nowej oferty będą abonamenty umożliwiające bezpłatne, nielimitowane rozmowy ze wszystkimi abonamentami sieci T-Mobile w Polsce i na świecie.

- Wprowadzamy tego typu ofertę jako pierwszy operator na świecie - podkreśla Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji PTC.

Osoba wykupująca abonament ''Zawsze rozmawiaj'' za 39 zł miesięcznie zyska możliwość nielimitowanych rozmów z 13 mln osób w Polsce i 123 milionami, w krajach takich jak m.in. Niemcy, Wielka Brytania, USA (dotychczasowi klienci będą mogli dokupić odpowiedni pakiet do abonamentu).

Ale darmowe rozmowy w ramach sieci bez limitu to nie wszystko. Pod hasłem ''Roaming tak tani jak w kraju'' T-Mobile rzuca rękawicę konkurencji, proponując niższe ceny połączeń dla osób wyjeżdżających za granicę. Wykupując pakiet ''wszędzie rozmawiaj'' za 9 zł, będzie można rozmawiać i przyjmować telefony i SMS-y już po 30 gr za minutę.

- Oznacza to, że nasze ceny będą niższe niż u konkurencyjnych operatorów nawet o 81 proc. - podkreśla Brzegorz Bors. Obniżono też ceny pakietów transmisji danych.

Wraz z pojawieniem się nowej marki zmieni się wygląd salonów. Już w niedzielę na pierwszych 330 salonach firmowych zamiast charakterystycznego błękitnego logo ery pojawi się litera T w kolorze margenty (odcień różu). Proces zmiany wszystkich ponad tysiąca salonów potrwa kilka miesięcy. Łącznie PTC planuje wydać na to co najmniej 100 mln zł.

5 czerwca ruszy także druga część akcji reklamowej, rozpoczętej niespełna dwa tygodnie temu. Twarzą marki będzie znany polski aktor Jan Nowicki, dla którego to pierwsza przygoda z reklamą. Hasłem przewodnim będzie ''Chwile, które łączą''. To polska wersja hasła DT ''Life is for sharing''.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki