Klient dobrze obsłużony powraca...

Artykuł sponsorowany
Rozmowa z Łucją Chudzik, prezesem CS INVESTMENT, właścicielką Lawendowych Term w Uniejowie

Lawendowe Termy mają świetne położenie, jednak to nie wszystko... Liczy się także oferta. Co możecie zaoferować swoim gościom?

Bogata oferta została stworzona z myślą o potrzebach klientów. Inne potrzeby ma klient biznesowy - są to głównie szkolenia, konferencje, spotkania integracyjne. Dla takich klientów mamy klimatyzowane sale konferencyjne wyposażone w sprzęt multimedialny. Inne potrzeby ma klient indywidualny. Najczęściej potrzebuje się zresetować - po prostu odpocząć - w szybkim tempie i temu służą: basen z wodą geotermalną częściowo zadaszony, częściowo na wolnym powietrzu, wyposażony w jacuzzi, masażer karku i oczywiście olbrzymia oferta SPA z zabiegami kosmetycznymi na ciało i na twarz, ale także wszelkiego rodzaju masażami. Mamy również klientów, którzy korzystają z naszej oferty leczniczej (pragnę tutaj nadmienić, że zajmujemy się leczeniem bólów kręgosłupa) i dla nich mamy ofertę balneoterapii, fizykoterapii, krioterapii, terapii manualnej. Nie sposób wymienić w tej rozmowie pełnej oferty naszego obiektu. Każdy znajdzie dla siebie coś, co pomoże w odreagowaniu stresu, poprawie samopoczucia i zdrowia. Z taką myślą zresztą zostały stworzone Lawendowe Termy.

Czy dorobiliście się już grona stałych klientów?

Nie ukrywam, że różnorodność oferowanych przez nas usług jest wyzwaniem wymagającym pracy przez 365 dni w roku na pełnych obrotach. W weekendy i święta mamy najwięcej pracy. Ale, tak jak wszędzie, tylko ciężką pracą można osiągnąć powodzenie. Wychodzę z założenia, że kto go chce, szuka sposobu, jak je osiągnąć. I pracuje... Mogę powiedzieć, że sukces Lawendowych Term jest sukcesem całego zespołu pracowników, bo klient dobrze obsłużony wyjeżdża zadowolony i wraca. My już dopracowaliśmy się całego grona stałych klientów z każdego segmentu naszych usług i to sprawia nam największą satysfakcję.

W ofercie Firmy są też usługi „w twoim języku” - iloma językami posługuje się Pani personel, bo obiekt jest ekskluzywny, a jednocześnie przystępny dla każdego zainteresowanego?

Jesteśmy obiektem z czterema gwiazdkami, a to sprawia, że nasz podstawowy personel: recepcja, marketing, kelnerzy, jak również pracownicy SPA muszą się posługiwać językiem obcym. Często bywają u nas zagraniczni goście i muszą być profesjonalnie obsłużeni, więc znajomość języka - zwłaszcza angielskiego - choćby na poziomie podstawowym jest niezbędna.

Jest też sprawa kuchni... Goście nie są u Państwa skazani na jednolitą dietę lecz mogą oddać się swoim upodobaniom...

Nasza kuchnia jest wyjątkowa. Oparta na regionalnych surowcach i filozofii slow foodu. Podkreślę tutaj, że zostaliśmy dostrzeżeni przez międzynarodowy poradnik kulinarny Gault & Milau i nasza restauracja począwszy od 2015 roku jest po raz trzeci wyróżniona. Sama wiem, że pozostaje w pamięci z podróży świetne jedzenie i profesjonalna obsługa. Jesteśmy elastyczni w tym temacie. Jeśli ktoś lubi schabowego z kapustą, to też go u nas może zjeść, mimo że w karcie takiej oferty nie mamy. Staramy się oferować menu sezonowe zmieniające się wraz z porami roku. Najważniejszy jest zadowolony klient.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3