- Podjęcie projektu niniejszej uchwały pozwoli na skuteczną poprawę estetyki przestrzeni publicznych, a także będzie wsparciem w procesie rewitalizacji zdegradowanej tkanki miejskiej. Pozwoli to przeciwdziałać negatywnym zjawiskom degradacji przestrzeni miasta, w tym szczególnie niekontrolowanej ekspansji reklamy zewnętrznej w krajobrazie miejskim - powiedział Marek Janiak, architekt miasta.
Uchwalenie kodeksu reklamowego trwało kilka godzin. Po długiej debacie trzeba było przegłosować 197 uwag zgłoszonych do tego dokumentu.
CZYTAJ TEŻ: Łódzki kodeks reklamowy. Z miejskich ogrodzeń znikną reklamy
Wydarzenia tygodnia w Łódzkiem 7 - 13 listopada 2016 r.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?