CityAirbus Next Generation, czyli model najnowszej konfiguracji taksówki powietrznej. Wyposażona w osiem napędzanych elektrycznie wirników, będzie mogła startować pionowo, zabierając czterech pasażerów na odległość do 80 kilometrów. Prototyp ma się wzbić w powietrze w 2024 roku. W ten projekt znaczący wkład wnieśli inżynierowie z łódzkiego biura Airbus Helicopters
Model Racera, hybrydowego śmigłowca o bardzo dużej szybkości, prawdopodobnie najszybszego śmigłowca świata. Charakterystyczne boczne wirniki pchające powstały dzięki pracy inżynierów z łódzkiego biura. Racer ma się wzbić w powietrze jeszcze w tym roku.
W uroczystości uczestniczyli Bruno Even, prezes Airbus Helicopters (w środku) i Tomasz Krysiński, wiceprezes Airbus Helicopters ds. badań, rozwoju i innowacji i prezes Airbus Helicopters Polska
W uroczystości uczestniczyli Bruno Even, prezes Airbus Helicopters (z lewej) i Tomasz Krysiński, wiceprezes Airbus Helicopters ds. badań, rozwoju i innowacji i prezes Airbus Helicopters Polska