Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kulinarna podróż szlakiem smaku włoskiego domu

Artykuł sponsorowany
Pizza Dominium, marka, która już od ponad 20 lat działa na polskim rynku, w ciągu ostatnich 2 lat bardzo się zmieniła.

Nowy wystrój wszystkich restauracji to przede wszystkim ocieplenie wnętrz, w których w otoczeniu włoskich pejzaży można poczuć klimat i atmosferę Włoch. Obrusy na stołach, a także liczne włoskie akcenty sprawiają, że lokale jeszcze bardziej zachęcają do odwiedzin. Zmiany dotyczą również menu, w którym pojawiły się nowe pizze Della Casa oraz Della Casa Bianche. Sieć wzbogaciła kartę dań również o charakterystyczne włoskie antipasti oraz udoskonaliła receptury past, dzięki czemu chce przybliżyć klientom smak włoskiego domu.

- To właśnie włoski dom – jego smaki i atmosfera - jest inspiracją dla naszych działań. Chcemy charakterem naszych odnowionych lokali i zmienionego menu przybliżyć naszym Gościom klimat prawdziwie włoskiego casa. – mówi Tomasz Plebaniak, Prezes Dominium S.A. Całość oferty Pizza Dominium dopełniają kawa Lavazza oraz desery, które specjalnie dla sieci przygotowuje A.Blikle.

Przeprowadzony proces rebrandingu sieci miał na celu wzmocnienie pozycji i zwiększenie rozpoznawalności marki. Odnotowując znaczny wzrost zainteresowania swoimi usługami, Pizza Dominium postanowiła rozwijać sieć za pomocą franczyzy.

- Już od kilku lat nosiliśmy się z zamiarem wprowadzenia franczyzy, jednak na początku chcieliśmy wprowadzić takie zmiany wewnątrz marki, które pozwolą stworzyć oryginalną i niespotykaną na polskim rynku jakość. Zależało nam, by oferta i pakiet franczyzowy były pod każdym względem atrakcyjne dla potencjalnego franczyzobiorcy - mówi Dyrektor Działu Rozwoju Dominium S.A., Tomasz Czaja. Franczyzobiorca Pizza Dominium ma zapewnione dopasowanie jego lokalu do standardów Pizza Dominium i może liczyć na fachową pomoc w uruchomieniu i prowadzeniu działalności na wszystkich etapach trwania współpracy franczyzowej.

- Chcemy, aby franczyzobiorca czerpał korzyści nie tylko z dopasowanej do jego potrzeb, korzystnej umowy franczyzowej, ale również z takiego zaplecza merytorycznego, które pozwoli mu stać się posiadaczem unikalnego lokalu o spójnym dla sieci charakterze. - dodaje Tomasz Czaja. Franczyzobiorca uzyskuje opiekę szkoleniową i organizacyjną a także korzysta z działań marketingowych sieci prowadzonych na szeroką skalę. System franczyzowy Pizza Dominium pozwala franczyzobiorcy osiągnąć, a następnie utrzymać silną pozycję na rynku. Dzieje się to przy stosunkowo dużej niezależności licencjobiorcy, który zarządza swoją placówką i podejmuje w niej kluczowe decyzje.

Obecnie w całej Polsce działa ponad 70 restauracji Pizza Dominium, docelowo marka chce zaistnieć we wszystkich większych miastach Polski. W centrum zainteresowania sieci znajdują się miasta z dobrymi lokalizacjami zarówno w centrach handlowych, jak i innych atrakcyjnych miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Powierzchnia minimalna to 100 m2 , optymalna ok. 200 m2 – oczywiście w zależności od wielkości miasta i atrakcyjności położenia.
Pizza Dominium nie wymaga od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia branżowego.

- Nasz system szkoleń i know-how zapewniają wysoką jakość działania każdej restauracji w sieci Pizza Dominium. Współpracując z nami franczyzobiorca otrzymuje bezpieczną koncepcję prowadzenia przedsiębiorstwa, korzysta ze sprawdzonych standardów i wieloletniego doświadczenia. Od kandydatów oczekujemy natomiast przedsiębiorczości, zaangażowania oraz podzielania naszej misji i celów – dodaje Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. Franchisingu.

Pierwsze lokale działające na licencji Pizza Dominium zostaną otwarte już w kwietniu 2015.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki