Kupiła przez internet suszarkę... w czajniku

    Kupiła przez internet suszarkę... w czajniku

    Agnieszka Jasińska

    Dziennik Łódzki

    Dziennik Łódzki

    Kupiła przez internet suszarkę... w czajniku

    ©Grzegorz Gałasiński

    Miejski rzecznik konsumentów do dzisiaj uśmiecha się, kiedy przypomina sobie sprawę łodzianki, która niedawno poprosiła go o interwencję.
    Kupiła przez internet suszarkę... w czajniku

    ©Grzegorz Gałasiński

    - Kupiła suszarkę w sklepie internetowym. Towar przyszedł pocztą - opowiada Zbigniew Kwaśniewski, miejski rzecznik konsumentów w Łodzi. - Klientka odebrała paczkę. Kiedy oderwała papier, okazało się, że to pudło ze zdjęciem czajnika. Była przekonana, że sprzedawca wysłał jej czajnik zamiast suszarki.

    Łodzianka nie wiedziała, jak złożyć reklamację. Dlatego wybrała się do biura miejskiego rzecznika konsumentów.


    - Powiedziała, że zamiast zamawianej suszarki dostała czajnik. Od razu przygotowałem pismo do sprzedawcy, powołałem się na odpowiednie przepisy - relacjonuje Zbigniew Kwaśniewski. - Czekaliśmy na odpowiedź w sprawie reklamacji.

    Sprzedawca przez kilka dni się nie odzywał. Klientka zaczęła się niepokoić. Wreszcie odpowiedział. Okazało się, że nie odzywał się, ponieważ wyjechał z rodziną na urlop.

    - Sprzedawca przede wszystkim bardzo się zdziwił zamieszaniem. Zupełnie nie rozumiał, o co chodzi - mówi Kwaśniewski. - Upierał się, że na pewno wysłał suszarkę klientce.

    Rzecznik konsumentów jeszcze raz spotkał się z kobietą.

    - Próbowałem wyjaśnić sprawę. Zaczęliśmy rozmawiać, dopytywałem o szczegóły. I wtedy prawda wyszła na jaw - uśmiecha się Zbigniew Kwaśniewski. - Kobieta przyznała, że w ogóle nie otworzyła pudełka. Jak zobaczyła, że jest to pudło od czajnika, nie chciała go naruszać, żeby nikt nie odrzucił jej reklamacji i żeby nie straciła pieniędzy.

    Rzecznik konsumentów powiedział łodziance, żeby otworzyła pudło i sprawdziła, co jest w środku. Kobieta poszła do domu i zrobiła, jak radził Kwaśniewski. Kiedy otworzyła pudło, okazało się, że w środku rzeczywiście jest suszarka, a nie czajnik. Sprzedawca po prostu zapakował suszarkę w pudełko po czajniku.

    - Ta historia na szczęście zakończyła się zabawnie, ale pomyłki w sklepach internetowych czasami naprawdę się zdarzają - mówi Kwaśniewski. - Jeśli nie dostaniemy tego, co zamawialiśmy, trzeba dochodzić swoich praw. Zanim jednak złożymy reklamację, dokładnie sprawdźmy przesyłkę, którą otrzymaliśmy.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ale sensacja

    olo99 (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 8

    ale sensacja!

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Ale o co chodzi?

    . (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 14 / 8

    Jak ktoś urodzil się kurczakiem, to kanarkiem nie umrze.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo