Light Move Festival w Łodzi najlepszym produktem turystycznym 2015 roku

Redakcja
Grzegorz Gałasiński
Udostępnij:
Łódzki Light.Move.Festival. został uznany najlepszym produktem turystycznym 2015 roku. Plebiscyt zorganizowały Wirtualna Polska i Polska Organizacja Turystyczna.

Zorganizowany przez Wirtualną Polskę i Polską Organizację Turystyczną plebiscyt miał na celu wybór najatrakcyjniejszej i najbardziej nowatorskiej atrakcji turystycznej w Polsce. O tytuł najlepszego produktu turystycznego 2015 roku ubiegało się 16 atrakcji - po jednej z każdego województwa.

Wyboru zwycięzcy dokonali internauci, a w głosowaniu wzięło udział ponad 12 tys. osób.

Tytuł najlepszego produktu turystycznego 2015 roku zdobył łódzki Light.Move.Festival., który otrzymał 3026 głosów. Kolejne miejsca zajęły Zamek Królewski w Chęcinach (2108 głosów) i Zamek w Mosznej (1285 głosów).

Łódzki Festiwal Światła otrzyma Certyfikat Internautów 2015. Certyfikat zostanie wręczony na gali podczas Targów Tour Salon, 16 października w Poznaniu.

CZYTAJ WIĘCEJ: Poznaliśmy zwycięzcę plebiscytu na najlepszy produkt turystyczny 2015 roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

g
gość
kiepsko bo idzie mróz,więcej jak 10 minut nie wystoi się przy tych murach
g
gość
kiepsko bo idzie mróz,więcej jak 10 minut nie wystoi się przy tych murach
.
To źle że LMF w Łodzi zdobył jakąś nagrodę? nie rozumiem o co ci chodzi...
d
d
nic nie znaczący plebiscyt, głosowanie przez internet i 3026 głosów czyli 1/10 tego ile głosów zdobyły termy w Uniejowie w plebiscycie "Prysznic, Wanna czy Termy"

CZARUJCIE SIĘ DALEJ URZĘDNICY, CZARUJCIE!
Przejdź na stronę główną Dziennik Łódzki
Dodaj ogłoszenie