18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź będzie miała film promocyjny

Katarzyna Chmielewska
Markę Łódź ma od roku, nowe logo - od grudnia
Markę Łódź ma od roku, nowe logo - od grudnia Grzegorz Gałasiński
Jesienią ruszy duża kampania reklamowa promująca Łódź jako stolicę przemysłów kreatywnych. Będzie film, który oglądać będzie można w internecie oraz w telewizji, billboardy oraz reklamy w portalach informacyjnych i społecznościowych.

Na promowanie marki Łodzi magistrat ma ponad 1 mln zł. 800 tys. zł to dofinansowanie z Unii Europejskiej, 300 tys. to wkład miasta. Łódź nową markę ma już od roku, od kiedy przyjęto strategię zarządzania marką stworzoną przez firmę Demo z Krakowa.

- To nie jest dużo w porównaniu do innych miast. Sporo z tej kwoty pójdzie na reklamę, ale staramy się również pozyskiwać i tworzyć projekty, które nie kosztują wiele, a pokazują miasto w dobrym świetle - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji urzędu miasta.

W ramach ogólnopolskiej kampanii reklamowej ma powstać 10-minutowy film promocyjny. Ma on przedstawiać Łódź, jako miasto kreatywne i promować 4 tzw. subprodukty, czyli kulturę, turystykę i sport, gospodarkę oraz edukację. Dodatkowo, każdy z 4 subproduktów będzie miał własny 15-sekundowy spot. To właśnie te spoty będą pokazywane w telewizji i internecie.

Reklamy Łodzi puszczone zostaną w jednej z ogólnopolskich stacji ok. 100 razy.

W internecie filmy zostaną pokazane ok. 750 razy. Dodatkowo miasto wykupi internetowe reklamy w formie banerów ze zmieniającą się treścią. W planach jest ok. 10 mln odsłon. Do tego 7,5 tys. odsłon łódzkich reklam w portalach społecznościowych.

W tym roku ma powstać również rozbudowana kreatywna strona internetowa. Będzie można na niej obejrzeć np. filmy o kreatywnych przedsiębiorstwach z naszego regionu, dowiedzieć się więcej o sektorze kreatywnym oraz o mieście i jego marce.

Jeszcze w tym miesiącu w Łodzi odbędzie się konkurs dla twórców reklam o nazwie Young Creatives. W planach jest też konkurs Biznes dla Łodzi. Magistrat stworzył również newsletter o przemysłach kreatywnych, dostają go urzędnicy oraz każdy, kto zapisze się do newslettera na stronie internetowej UMŁ. W tegorocznych planach są również badania nad sektorem kreatywnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki