- W Łodzi będziemy korzystać z usług domu mediowego pierwszy raz. W innych miastach robi się to od dawna. Wymaga tego prawo o zamówieniach publicznych. Domy mediowe mogą też wynegocjować atrakcyjne rabaty w mediach - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji łódzkiego magistratu.
W kwietniu pojawią się w mediach pierwsze reklamy. Będą promować Święto Łodzi i Łódź na weekend. Później pojawią się reklamy Nocy Muzeów, marki Łódź i ulicy Piotrkowskiej.
CZYTAJ TEŻ:
Dziennik Łódzki »
Łódź będzie miała film promocyjny
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?