Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź będzie się reklamować

Katarzyna Chmielewska
UMŁ
Otwarto oferty w przetargu magistratu na "bieżącą i kompleksową obsługę w zakresie doboru, planowania i zakupu mediów lokalnych i ogólnopolskich". Biuro promocji chce skorzystać z usług domu mediowego, czyli firmy, która planuje kampanie reklamowe i promocyjne. Na podstawie badań i analiz dobierają czas i miejsce reklam w różnych mass mediach, by reklamy były najskuteczniejsze.

- W Łodzi będziemy korzystać z usług domu mediowego pierwszy raz. W innych miastach robi się to od dawna. Wymaga tego prawo o zamówieniach publicznych. Domy mediowe mogą też wynegocjować atrakcyjne rabaty w mediach - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji łódzkiego magistratu.

W kwietniu pojawią się w mediach pierwsze reklamy. Będą promować Święto Łodzi i Łódź na weekend. Później pojawią się reklamy Nocy Muzeów, marki Łódź i ulicy Piotrkowskiej.

CZYTAJ TEŻ:
Dziennik Łódzki &#187
Łódź będzie miała film promocyjny

Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki