ŁCKzM miałoby działać przez całą dobę, przez wszystkie dni tygodnia i udzielać informacji np. telefonicznej w sprawach urzędowych. W takim punkcie informacyjnym mieszkańcy mogliby zgłaszać się po formularze oraz składać wnioski np. o wydanie dowodu osobistego. Co rok utrzymanie centrum miałoby kosztować 2 mln zł.
CZYTAJ WIĘCEJ: Menedżerowie zamiast urzędników
O budowie centrum kontaktu z mieszkańcami władze mówią od 2008 r. Miało być ono budowane w 2011 r., ale ta inwestycja budziła wiele kontrowersji radnych. Komisja statutowa rady dała negatywną opinię w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Łodzi na 2012 r. właśnie ze względu na budowę centrum.
- Idea budowy centrum jest mglista - mówi Paweł Bliźniuk, przewodniczący komisji statutowej. - Jedyne co przemawiało za wybudowaniem centrum to unijne dofinansowanie na ten cel.
CZYTAJ TEŻ: Łódź: co z Centrum Obsługi Mieszkańców?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?