Łódź miastem bezpiecznych eventów

Artykuł sponsorowany
Na terenie dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych w Łodzi, określanej mianem „Fabryki Snów” prawie siedem lat temu otworzył się pierwszy w Polsce hotel marki DoubleTree by Hilton. Obiekt o tyle nietuzinkowy, że zrewitalizowane hale filmowe i sala kinowa stanowią dziś przestrzeń eventową, w których hotel organizował dotychczas średnio 600 wydarzeń rocznie. O ostatnich, trudnych doświadczeniach dla hotelu i branży spotkań, ale przede wszystkim perspektywach na przyszłość opowiada Dominik Chrapek, Dyrektor Generalny hotelu DoubleTree by Hilton Łódź.

To nie były łatwe miesiące dla hoteli, ale obecnie większość obiektów wznowiła działalność. Jak obecnie wygląda sytuacja u Państwa?
Wierzę, że najtrudniejsze chwile mamy za sobą. Na początku czerwca, po prawie trzymiesięcznej przerwie, ponownie udostępniliśmy hotel dla gości. Jesteśmy pełni energii i cieszymy się, że wróciliśmy do pracy. Każdy krok, który możemy wykonać naprzód cieszy i daje nadzieję na stopniowy powrót do normalności.

Jak wygląda obsługa gości? Czy zmieniły się standardy?
Nadal robimy to, co potrafimy najlepiej, czyli dbamy o komfort i jak najlepsze samopoczucie wszystkich gości hotelu. Jesteśmy także dobrze przygotowani do zapewnienia gościom i pracownikom bezpiecznych warunków sanitarnych, zgodnych z obowiązującymi wytycznymi i zaleceniami. Obecnie wdrażamy w hotelu oznakowanie związane z programem Hilton CleanStay, który wyznacza nowe standardy czystości i dezynfekcji w hotelach naszej grupy na całym świecie. W trosce o wspólne bezpieczeństwo oczywiście zaostrzyliśmy pewne rygory sanitarne, ale mamy nadzieję, że nie są one szczególnie uciążliwe dla gości, a pozwalają po prostu czuć się u nas bezpiecznie. Czystość naszego obiektu zawsze była bardzo wysoko oceniana i mamy zamiar tę tradycję utrzymać. Podczas ostatniego audytu sieci zdobyliśmy wynik 99.57%

Łódź, jako drugie miasto w kraju, dołączyła do projektu „Polska miejscem bezpiecznych eventów”. Powołano Łódzką Radę ds. Bezpiecznych Eventów, w której Pan zasiada. Jakie są jej cele?

Projekt powołało do życia Stowarzyszenie Branży Eventowej. Celem Rady jest doprowadzenie do stopniowego i kontrolowanego otwarcia sektora spotkań biznesowych, imprez marketingowych czy wydarzeń artystyczno-kulturalnych. Rada wypracowała lokalne wytyczne dla obiektów, organizatorów i uczestników wydarzeń, które zagwarantują bezpieczeństwo. Zakładają one m.in. prowadzenie obowiązkowych audytów ryzyka sanitarnego, zapewnienie szerokich przejść i większych przestrzeni, monitorowanie przepływu ludzi, a co najważniejsze chcemy by uczestnicy i obsługa eventów byli wcześniej testowani na obecność koronawirusa. Jesteśmy przekonani, że jasno określone zasady, które będą „mapą drogową” do organizacji bezpiecznych spotkań pozwolą uspokoić organizatorów i uczestników, a tym samym mogą sprawić, że branża spotkań znacznie szybciej powróci do działania.

Czyli ze świata online znów przeniesiemy się do świata offline?
Widzę, że głód osobistego kontaktu i wspólnego przeżywania jest w nas wszystkich ogromny. Istotą eventu jest przecież generowanie doświadczeń, które oddziałują na wszystkie zmysły, a to wymaga bezpośredniego spotkania. Myślę, że żaden, choćby najlepiej zorganizowany event w świecie wirtualnym, nie zastąpi nam osobistego kontaktu.

Jedynym warunkiem jest, by był on bezpieczny, i o to będziemy się zawsze starać.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3