- To będzie kampania wizerunkowa - mówi Tomasz Piotrowski, p.o. dyrektor biura prezydenta Łodzi. - Ma wywołać pozytywne skojarzenia z naszym miastem. A pokażemy w niej coś, z czego jesteśmy dumni, czyli duże wydarzenia koncertowe. Chcemy pokazać osobom spoza Łodzi, że warto przyjechać do naszego miasta na koncert, przenocować w naszym hotelu czy zjeść obiad w łódzkiej restauracji.
Kampania ma być skierowana zarówno do ludzi młodych, jak i do starszej publiczności.
- W czwartek zapadnie decyzja, pod jakim hasłem zaprezentujemy naszą kampanię - dodaje dyrektor Piotrowski. - Mamy do wyboru dwa równie dobre hasła.
Pod koniec maja w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku - pojawi się 250 billboardów łódzkiej kampanii. Łódź największy nacisk chce postawić na stolicę. W Warszawie zawiśnie 100 billboardów, a po 50 w Poznaniu, Krakowie i Gdańsku. Plakaty mają się pojawić 15 maja i reklamować Łódź przez miesiąc, do 15 czerwca. Billboardy pojawią się w centrum miast, na osiedlach akademickich i przy stadionach.
- Kampania Łodzi idealnie wpasuje się w ideę city break, czyli weekendowych wyjazdów dla osób, które nie mogą sobie pozwolić na długi urlop, ale chętnie przyjadą do naszego miasta na koncert swojego ulubionego zespołu czy po prostu ciekawe wydarzenie muzyczne - podkreśla Tomasz Piotrowski.
ZOBACZ TAKŻE:
Shakin' Stevens wystąpi w Atlas Arenie!
Leonard Cohen w Łodzi!
Iron Maiden w Łodzi
Toto w Łodzi!
Clapton, Knopfler, Green Day i Iron Maiden zagrają w 2013 roku w Łodzi w Atlas Arenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?