Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź nie wykorzystuje okazji do promocji podczas dużych imprez [LIST FANA DEPECHE MODE]

Redakcja
Łukasz Kasprzak
Fan Depeche Mode z Raciborza przysłał do nas list, w którym zwraca uwagę na zaniedbania i niedociągnięcia Łodzi w kwestii promocji w trakcie organizacji dużych imprez.

Szanowni Państwo,

Pozwoliłem sobie po raz pierwszy zawitać do Waszego miasta, celem spędzenia miło czasu, wybierając się na koncert Depeche Mode. Podczas 2-dniowego pobytu w Państwa mieście zarezerwowałem hotel, licząc na wiele atrakcji. Co do samego koncertu to było super.

Jedyne zastrzeżenia które posiadam z wyjazdu to niestety brak przygotowania ze strony miasta. To, że posiadają Państwo halę, która nadaje się do organizacji tego typu imprez nie powinno Państwa zwalniać z faktu, iż przyjezdnym należy się troszeczkę szacunku i poświęcenia czasu.

Brak jakichkolwiek wzmianek, jak dojechać do Atlas Areny. Brak oznaczeń. Co do samej komunikacji miejskiej, to wypadałoby na wzór innych miast (Wrocław - koncert George Michael, Rybnik - koncert Rod Steward, Gdańsk - koncert Bon Jovi itp.) zorganizować jakikolwiek transport. Wychodząc z hali po godz. 23, nie znając miasta, kieruję się po prostu za tłumem, który prowadzi mnie donikąd. Jedni w stronę parkingów, drudzy na piechotkę, zaś następni rozpaczliwie poszukują jakiegokolwiek transportu nocnymi autobusami. Po prostu wielki bałagan. Wstyd.

Dodatkowo podczas organizacji w/w koncertów, gdy okazało się bilet na koncert, to komunikacja była bez opłat. W Państwa przypadku niestety na odwrót. Biletu oczywiście nie można kupić u kierowcy, bo się skończyły. Więc pozostaje komunikacja "na gapę" w kierunku nieznanym (ze względu na dokonywane liczne remonty ulic).

Na sam koniec wspomnę, iż dodatkowym atutem byłoby, gdyby restauracje, puby czy też inne lokale tego typu zorganizowały na czas imprezy dodatkowe bonusy (np. 10% upust za okazanie biletu). Niestety przeszedłem Państwa słynną "Piotrowską" i część Manufaktury i pomimo moich zapytań nikt o niczym takim nie słyszał. Super promocja miasta.

Reasumując, mimo iż oczekuję kolejnego wyjazdu na koncert do Atlas Areny (bilety już zakupione - Peter Gabriel w maju), ja i moi znajomi nie poświęcimy już czasu na wypoczynek i zabawę w Państwa mieście (mimo że wydaliśmy po ok. 900 zł na głowę), a przy zakupie kolejnych imprez rozrywkowych będę się długo zastanawiał czy wybrać Łódź.

P.S.
Z rozmów z innymi fanami Depeche Mode wynika, że mieli podobne spostrzeżenia i uwagi. Pozdrawiam i życzę pilnej pracy nad zmianami w promowaniu miasta.

Adam z Raciborza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki