Łodzianie pozdrawiali inne miasta za pośrednictwem 1200 wielkich billboardów czy 2055 emisji spotów reklamowych w 31 stacjach telewizyjnych od maja do listopada 2014 roku.
Pierwszy raz kampanię „Łódź pozdrawia” nagrodzono niemal rok temu (26 listopada 2014 roku) w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy „Kreatura”. Zwyciężyła w kategorii kampanii outdoorowych (zewnętrznych).
Natomiast w tym roku można mówić o „wysypie” nagród. Aż dwie z nich kampania otrzymała w maju. Przede wszystkim zdobyła Grand Prix Kryształów PR-u w kategorii „najlepsza kampania promocyjna”.
Kampanię doceniła również Fundacja Komunikacji Społecznej w kategorii „Kampanie dla rozwoju”.
Miesiąc później łódzka agencja kreatywna Mosqi.To, która kampanię stworzyła, mogła się poszczycić czwartą nagrodą zdobytą w konkursie „Golden Arrow”. Nagrodzono ją w kategorii otwartej a dodatkowo wyróżniono w kategorii marketingu internetowego.
Natomiast, 19 listopada „Łódź pozdrawia” otrzymała główną nagrodę w konkursie MIXX Awards&Conference, który organizuje Związek Pracodawców Branży Internetowej. Łódzką kampanię doceniono w kategorii kampanie crossmediowe.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?