Cała kampania ma łączyć elementy promocji Łodzi jako: idealnego miasta na weekend, stolicy przemysłów kreatywnych, miejsca na biznesowe spotkania oraz studiowania i pracy. Najpierw władze miasta chcą chcą zachęcić do spędzenia czasu w Łodzi, nie tylko do zwiedzania, ale i wzięcia udziału w koncertach i innych wydarzeniach.
Dla "Łodzi weekendowej" agencja MOSQI.TO zaproponowała hasło "Łódź Pozdrawia". I właśnie 200 billboardów z takim przesłaniem znajdzie się w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i na Górnym Śląsku. Pierwsze będzie można zobaczyć już od połowy maja.
Z billboardów pozdrawiać mają zarówno łodzianie („Fani Aerosmith z Łodzi pozdrawiają rówieśników ze stolicy"), jak i ulica Piotrkowska („Nowa Piotrkowska pozdrawia Stare Miasto w Warszawie"). Dodatkowo w samej Łodzi będą rozwieszone plakaty reklamujące Muzeum Sztuki i Pałac Poznańskiego.
Zostanie również uruchomiona specjalna aplikacja na Facebooku, za pomocą której będzie można stworzyć własne hasło z pozdrowieniami. Najlepsze zostaną umieszczone na kolejnych billboardach.
Jest to pierwsza - wiosenna - część kampanii miasta. Kolejne będą poświęcone pozostałym elementom strategicznym. Przez całe wakacje Łódź będzie się promowała jako centrum przemysłów kreatywnych, a jesienią (oprócz miasta na weekend) jako miasto idealne na organizację biznesowych spotkań i konferencji. Ważnym elementem kampanii będą też spoty reklamowe na antenach TVP i TVN, w których wystąpią mieszkańcy Łodzi.
Koszt całej kampanii to 8 milionów złotych, z czego aż 85. proc. pozyskano ze środków Unii Europejskiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?