Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź promowała się na międzynarodowych targach turystycznych w Berlinie

Agnieszka Magnuszewska
Do zdjęcia w ramce pozowali uczestnicy berlińskich targów. Na zdjęciach można oceniać kreatywną scenę i uśmiech
Do zdjęcia w ramce pozowali uczestnicy berlińskich targów. Na zdjęciach można oceniać kreatywną scenę i uśmiech ROTWŁ
Miasto do zwiedzania, odkrywania i rozrywki - tak Łódź promowała się na międzynarodowych targach turystycznych w Berlinie.

Co łączy łęczyckiego diabła Borutę z łódzką projektantką Patrycją Plesiak? Największe na świecie targi turystyczne i podróżnicze ITB Berlin, które co roku odwiedza około 180 tys. osób. Od 4 do 8 marca promowała się na nich Łódź i region łódzki, głównie poprzez specjalną akcję "GET WELL (ness) in Łódzkie". Do odwiedzenia Łodzi i jej stoiska na targach ITB 2015 zachęcano również w berlińskim metrze.

Z diabłem Borutą i wieczorową suknią

W Międzynarodowych Targach Turystycznych w Berlinie wzięło udział blisko 10 tysięcy wystawców z około 180 krajów, jednym z nich było Polskie Stoisko Narodowe, na którym Łódź promowała się jako miasto do zwiedzania, odkrywania i rozrywki. Łódzki magistrat wspólnie z urzędem marszałkowskim postawił na akcję robienia zdjęć w ramce razem z diabłem Borutą i hostessami ubranymi w sukienki projektantki Patrycji Plesiak.

To absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi i pierwsza Polka, która w 2013 roku zdobyła złoty medal na "Textiel Salon" w Rosji oraz odebrała certyfikat z rąk słynnego rosyjskiego projektanta Slavy Zaintseva.

- Zarówno hostessy, jak i mężczyzna, który wcielił się w diabła Borutę, to Polacy mieszkający na stałe w Niemczech. Poprzez akcję "GET WELL (ness) in Łódzkie" zachęcaliśmy gości berlińskich targów do odwiedzenia Łodzi i regionu łódzkiego - wyjaśnia Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą. - Podczas targów rozdawaliśmy też materiały promocyjne i specjalne torby z logo Łodzi, które będzie można również otrzymać podczas targów "Na Styku Kultur" w Łodzi.

SPA tylko za jeden uśmiech

Na początku tego tygodnia zdjęcia wykonane podczas targów zamieszczono na dwujęzycznym profilu Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego na facebooku, która odpowiadała za organizację akcji "GET WELL (ness) in Łódzkie".

Do 22 marca można oddawać głosy na zdjęcia poszczególnych osób w dwóch kategoriach: kreatywna scena i najpiękniejszy uśmiech. Te osoby, które otrzymają najwięcej głosów, wygrają nagrodę w postaci vouchera na pobyt typu SPA&Wellness w regionie łódzkim. Zwycięzców konkursu mają gościć hotele m. in. łódzki Andel`s oraz DoubleTree by Hilton Łódź. Wyniki zostaną ogłoszone 26 marca.

Księgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki