Bożenna Jędrzejczak pytała o plan wdrażania strategii marki Łódź oraz o jakieś konkrety, które z tym się wiążą.
- Opis wdrażania strategii jest w dokumentach, które państwo dostali, na stronach od siódmej do dwudziestej, mam czytać - odpowiedział Jacek Snopkiewicz. - O konkretach porozmawiamy później, bo teraz radni mają zdecydować o kierunku w jakim Łódź popłynie, natomiast sposoby wdrażania strategii można cały czas modyfikować.
Marek Michalik chciał wiedzieć dla jakich marek pracowała już firma Demo oraz jak rozumie "przemysły kreatywne", którymi miasto ma się promować.
Jacek Snopkiewicz wymienił firmy Kamis i Orlen, dla których pracowała jego agencja. Demo opracowało też strategie marki dla Gdańska, Radomia, zakończyła też wstępny projekt strategii dla Augustowa.
- Przemysły kreatywne to bardzo pojemne pojęcie, a mieszczą się w nim każde pomysły, które się wyróżniają, nie chodzi tylko o firmy wdrażające nowe technologie - mówi Snopkiewicz.
Piotr Adamczyk zapytał o koszty wdrażania strategii. Usłyszał, że strategia pozwala oszczędzać pieniądze poprzez selekcję projektów promocyjnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?