Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łódź: radnych strategia nie interesuje?

mp.
Zamówiona przez miasto strategia marki Łódź interesuje zaledwie co trzeciego radnego...
Zamówiona przez miasto strategia marki Łódź interesuje zaledwie co trzeciego radnego... Jakub Pokora
W sali obrad Rady Miejskiej w środę zaczęła się prezentacja strategii marki Łódź. Mieli jej wysłuchać łódzcy radni, ale większość nie przyszła.

Zaledwie 13 radnych z 43-osobowego składu łódzkiej Rady Miejskiej zjawiło się na prezentacji strategii marki Łódź opracowanej przez krakowską firmę Demo. Spotkanie zorganizowano z myślą o radnych, mieli wysłuchać autorów dokumentu, a później zadawać pytania.

Spotkanie rozpoczęło się ze sporym opóźnieniem, bo przedstawiciel Demo liczył chyba na większą frekwencję i czekał aż ewentualni spóźnialscy dotrą. Nie dotarli, zatem Maciej Klaś, dyrektor firmy Demo, zaczął tłumaczyć zebranym procedurę tworzenia strategii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki