Łodzianin skarży się na InPost: dwie paczki do Ustki dotarły, trzecia już nie

Alicja Zboińska
Zawiedziony łodzianin drugi raz paczkę do Ustki wysłał za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka dotarła
Zawiedziony łodzianin drugi raz paczkę do Ustki wysłał za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka dotarła Grzegorz Gałasiński
Łodzianin skarży się na jakość usług firmy InPost. Twierdzi, że firma naraziła go na straty. InPost przeprasza i proponuje darmową wysyłkę.

- InPost dostarczył dwie paczki do Ustki, trzecia wysłana pod tym samym adresem wróciła do mnie i musiałem ją wysłać ponownie za pośrednictwem innego operatora - mówi pan Bogusław z Łodzi. - Na reklamację nie dostałem odpowiedzi, ponadto inna paczka wysłana do Warszawy dotarła po 12 dniach.

Łodzianin po raz pierwszy wysłał paczkę do Ustki we wrześniu ubiegłego roku. Dotarła bez problemu, podobnie jak druga, nadana też w siedzibie InPostu przy ulicy Wici 1 w Łodzi na początku października. Trzecia z końca października wróciła, a łodzianin telefonicznie dowiedział się, że InPost nie obsługuje tego adresu.

- Wybrałem InPost, gdyż za paczkę płaciłem o blisko 2 zł mniej - mówi nasz Czytelnik. - Trzecią musiałem jednak wysłać ponownie, nie rozumiem tego. Nie podoba mi się działanie tej firmy, ostatnio paczka do Warszawy dotarła po 12 dniach. Liczyłem na wyjaśnienia, ale zostałem zlekceważony.

Tymczasem z odpowiedzi, udzielonej przez firmę InPost, wynika, że dwie pierwsze przesyłki... nie zostały odnotowane w systemie, firma nie jest więc w stanie stwierdzić, czy zostały nadane w punkcie InPostu.

Firma uznała też, że informacja o tym, że trzecia przesyłka została zwrócona do nadawcy, jest zarazem odpowiedzią na reklamację.

Operator pocztowy podkreśla, że lista obsługiwanych miejscowości znajduje się we wszystkich oddziałach i na stronie www.inpost.pl.

- Jednak z uwagi na zaistniałe niedogodności, gwarantujemy czytelnikowi, że w przypadku nadania kolejnej przesyłki w oddziale InPost usługa zostanie zrealizowana bezpłatnie - deklaruje operator.

InPost przeprasza natomiast za to, że dostawa paczki do Warszawy trwała tak długo. Deklaruje, że pracownicy dołożą wszelkich starań, by to się nie powtórzyło.

Wideo

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

A
Asik
Ja czekam od tygodnia na paczke I nie moga jej znalezc.Jakis nieodpowiedzialny czlowiek zawieruszyl ja lub umiescil nie w tym miejscu co trzeba.Straszny balagan maja.Odradzam ta firme :(
w
wallander
Hahaha juz sporo zlego o tej firmie slyszalem. Ja tam zawsze przesylam paczki poprzez globport.com zwlaszcza ze siedze za granica, a oni specjalizuja sie w tanim i sprawnym przesyle miedzykrajowym.
m
makrasiątko smieciówiątko
Temat stary, ale Ustka już w 2009 roku była obsługiwana przez Inpost. Ciała dał lokalny agent Inpostu - makras ze Słupska, z ul. Wczasowej. Takie rzeczy więc nie dziwią.
j
ja
Mnie poczta kilka lat temu zgubiła paczkę. Trzeba było do gazety zgłosić, a nie bujać się miesiącami z reklamacją. Poziom tego artykułu jest dramatycznie niski...
b
bbb
Ludzie zszokowani! Histeria na ulicach! Wstrząs, przerażenie i rosyjscy spadochroniarze...
Bo Poczta to nigdy nic wcześniej nie zgubiła. Ani razu.
n
nadawca
Wysłałam w grudniu list z Retkini na ul. Brzeźną . Poczta Polska listu nie dostarczyła, ani nie zwróciła nadawcy. Od 1 lutego wprowadzono podwyżkę na usługi o 10 groszy. Wiadomo wkrótce Wielkanoc i sezon kartek świątecznych. Czy wszystkie zostaną dostarczone ? Wątpię !!!
P
POLO
JA OD 30 LAT WYSYLAM PACZKI POCZTA I TAKIEGO PROBLEMU NIE MIALEM ANI RAZU:)CHYTRY DWA RAZY TRACI, A PRACOWNICY INPOSTU PRACUJAC W NIEWOLNICZYCH WARUNKACH MOGA SIE POMYLIC..
P
POLO
JA OD 30 LAT WYSYLAM PACZKI POCZTA I TAKIEGO PROBLEMU NIE MIALEM ANI RAZU:)CHYTRY DWA RAZY TRACI, A PRACOWNICY INPOSTU PRACUJAC W NIEWOLNICZYCH WARUNKACH MOGA SIE POMYLIC..
M
Masakra
Tysiące paczek ginie codziennie na całym świecie a o bagażach nie wspomnę a tu wielka afera o kawałek sera ;) Co za zapychacz treści .... ech dzienniku
L
LA
A na mnie czekało w skrzynce awizo z InPost, że list polecony mogę odebrać w sklepie przy Pomorskiej w godz. 9.00 - 17.00 Tylko, że ja w tych godzinach pracuję. Wysłałam męża z upoważnieniem, ale okazało się, że upoważnienie muszę złożyć na ich druku osobiście ... w godz. 9.00 - 17.00 Innej drogi nie ma... No i klops.
Dodaj ogłoszenie