- Budowa zakładów utrzymania taboru to nowość. Zwykle korzysta się ze starych hal, budowanych sto lat temu - cieszy się Stanisław Skalski, członek zarządu Stadler Polska (dostawca taboru dla ŁKA). - Ale nowe podejście do utrzymania pojazdów jest naprawdę potrzebne.
Zaplecze techniczne, na budowę którego kilka dni temu pozwolenie otrzymała spółka Trakcja, nazywane jest ponoć "perełką kolejnictwa ".
- To za sprawą nowoczesnych rozwiązań oraz dbałości o środowisko. Przykładem myjnia z zamkniętym obiegiem wody - podkreśla Andrzej Wasilewski, prezes ŁKA.
Myjnia będzie zlokalizowana na jednym z czterech torów. Oprócz niej w hali serwisowo - naprawczej powstaną też m.in. laserowe stanowisko do pomiarów zestawów kołowych, waga do pomiaru nacisku kół, magazyn części zapasowych. Hala będzie miała długość 140 m i szerokość 40 m.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?